شما زمان خرید دستگاه روغن گیری باید به خوبی برخی از ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را خریداری کنید. هر یک از دستگاه هایی که شما به آنها نیاز دارید را باید به خوبی زمان خرید از هر نظر بررسی کنید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را برای کار خود تهیه نمایید. بهترین دستگاه های روغن گیری را با به صرفه ترین قیمت می توانید از فروشگاه تجهیزات خریداری کنید و برای استخراج دانه های روغنی از آن استفاده نمایید. این فروشگاه مدل های متنوع  دستگاه روغن گیری را ارائه می دهد تا بر اساس نیاز خود از آنها استفاده کنید.

نکاتی برای خرید بهترین دستگاه روغن گیری :

برخی از مهمترین نکاتی که زمان خرید دستگاه روغن گیری اهمیت دارد عبارت است از :

  1. به کارکرد و ظرفیت دستگاه باید زمان خرید اهمیت بسیار زیادی دهید. برای این مورد بهتر است که به خوبی در ابتدا نیاز خود را بررسی کنید.
  2. دور موتور دستگاه نشانه قدرت و سرعت دستگاه می باشد . بر همین اساس شما باید به خوبی اعداد درج شده روی این قسمت را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.
  3. آن دسته از دستگاه های روغن گیری که نظافت آنها آسان تر می باشد را بهتر است خریداری کنید. در این صورت خیالتان راحت است که سریعا آنها را تمیز می کنید.
  4. ایمنی دستگاه روغن گیری را به خوبی در نظر داشته باشید. البته که باید بدانید فروشگاه تجهیزات بهترین برندهای دستگاه های روغن گیری را به شما ارائه می دهد و بر همین اساس در مورد ایمنی دستگاه نیازی نیست نگران باشید.
  5. مناسب ترین دستگاه ها را که قابلیت خاموش شدن در مواقع اضطراری دارند را بهتر است خریداری کنید.

6. دقت داشته باشید که دستگاه های خریداری شده شما صدای بالایی نداشته باشد.

 برای استخراج روغن دانه های چرب باید از دستگاه روغن گیری استفاده شود که این دستگاه ها دو مدل دارند. یکی از آنها پرس سرد و دیگری پرس گرم می باشد که هر یک از آنها ویژگی ها و مشخصات خاصی دارند. دستگاه پرس سرد را برای روغن گیری دانه هایی مانند بادام، سیاه دانه، کنجد و ... مورد استفاده قرار می دهند. ظرفیتی که شما از این دستگاه دریافت می کنید به نوع دانه های روغن گیری بستگی دارد و با یکدیگر فرق می کند. شما زمان خریداری دستگاه های روغن گیری باید به خوبی ویژگی های آنها را  مورد بررسی قرار دهید. فروشگاه تجهیزات بهترین مدل های این دستگاه را با قیمتی مناسب به شما ارائه می دهد.

بهترین دستگاه روغن گیری :

اگر شما قصد خرید بهترین دستگاه روغن گیری مانند خرید دستگاه روغن گیری الکتروکار را دارید باید به خوبی با انواع دستگاه های روغن گیری آشنا شوید. این نمونه از دستگاه ها را به صورت کلی به دو دسته تقسیم می کنند که عبارت هستند از :

  1. دستگاه پرس سرد :

روغن گیری با استفاده از این دستگاه در دمای زیر 45 درجه سانتیگراد انجام می شود. شما باید به خوبی بدانید روغنی که به وسیله این دستگاه خارج می شود ناخالصی بسیار کمی دارد. استفاده از این دستگاه بیشتر به آن دسته از افرادی توصیه می شود که عطاری دارند. بدون شک آنها می خواهند با بهترین کیفیت دانه های روغنی را استخراج سازند و این دستگاه برای آنها بهترین انتخاب می باشد. ارگانیک و طبیعی بودن به دست آوردن روغن با استفاده از این دستگاه ویژگی مهم آن می باشد.  

  1. دستگاه پرس گرم :

برای استفاده از دستگاه روغن گیری پرس سرد پیش از اینکه دانه ها را روغن گیری کنند دمایشان را در دیگ های بخار بسیار بالا می برند. فشار زیادی به دانه ها برای روغن گیری وارد می شود و روغن آنها استخراج می گردد. هر دو مدل این دستگاه ها را می توانید از فروشگاه تجهیزات خریداری کنید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 481
نمایش همه
علاقه مندی ها ()