ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان نسخه های جدید دستگاه های پروژکتور شناخته می شود. از گذشته تا به امروز از دستگاه های ویدئو پروژکتور جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده می نمایند. هر چه از عمر تکنولوژی ساخت دستگاه های پروژکتور می گذرد، شاهد عرضۀ پروجکشن با قابلیت های پیشرفته و همچنین ابعاد کوچک و وزن سبک تر می باشیم. فروش انواع ویدئو پروژکتور جیبی حاصل این فناوری مدرن به شمار می رود.

فروشگاه نیزار کالا با افتخار توانسته به عنوان یکی از اولین مجموعه های سازنده و عرضه کنندۀ دستگاه های پروژکتور در سراسر کشور به فعالیت خود ادامه دهد. در همین راستا، با بهره گیری از دانش پرسنل متخصص و فناوری پیشرفته، توانسته اند موفق به ساخت انواع ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار با سیستم عامل اندروید شوند.

فروش انواع ویدئو پروژکتور جیبی

نسخه های جدید دستگاه های پروژکتور از ابعاد کوچک و وزن سبک برخوردار هستند، تا جابجایی راحت تری نسبت به نسخه های قدیمی داشته باشند. مینی ویدئو پروژکتور کاربری بیشتری دارد و به دلیل داشتن وزن سبک، می توان آنها را داخل کیف گنجاند. اساتید و افرادی که مجری کلاس های آموزشی هستند، می توانند همواره ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار همراه خود داشته باشند و اجرای کلاس را به بهترین شکل انجام دهند.

استفاده از ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی به شما کمک می کند که بتوانید صفحه نمایشگر بزرگی در فضایی که قرار دارید، فراهم سازید. جهت نمایش فیلم و سریال، بازی با دستگاه های پلی استیشن و ایکس باکس، نمایش داکیومنت های تصویری آموزشی و غیره در محیط های متفاوتی چون مدارس، دانشگاه ها، مؤسسات، شرکت ها، سالن های کنفرانس و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند.  

جهت خرید نسخه های پرفروش ویدئو پروژکتور جیبی مانند خرید ویدئو پروژکتور PS4 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 575
نمایش همه
علاقه مندی ها ()