ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان یکی از دستگاه های دیجیتالی است که از فناوری بسیار ساده و در عین حال بسیار کاربردی تشکیل شده است. از دیتا پروژکتور به عنوان دستگاهی استفاده می شود که بتوان داده های تصویری را در ابعاد بزرگ بر روی پردۀ نمایشگر به مخاطبان نمایش داد. نسخه های قدیمی دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی دارای ابعاد بزرگ و وزن سنگین بودند ولی با پیشرفت تکنولوژی سازندگان ویدئو پروژکتور تلاش نمودند که ابعاد این دستگاه را ظریف تر و سبک تر نمایند. در همین راستا شاهد فروش ویدئو پروژکتور جیبی با مشخصات فنی متفاوت می باشیم.

اگر علاقه مند به خرید نسل جدید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار هستید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه نیزار کالا داشته باشید.

موارد مهم جهت خرید ویدئو پروژکتور جیبی

امروزه بیش از گذشته از دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی استفاده می شود. این دستگاه به دلیل ویژگی های قابل توجهی که نسبت به نسخه های قدیمی دارد، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شود و حمل و نقل آن بسیار راحت انجام می گیرد. ایجاد سینمای خانگی، داشتن تلویزیون سیار، نمایش داده های تصویری در محیط های آموزشی و یا ارائه مطالب در محیط های اداری از موارد مهم کاربرد دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی محسوب می شوند.

نسخه های ویدئو پروژکتور جیبی دارای محیط کاربری اندرویدی هستند و کار کردن با آن بسیار ساده می باشد. البته بیشتر دستگاه های دیجیتالی چون گوشی همراه هوشمند، تبلت و غیره مجهز به سیستم عامل اندروید هستند. بدین وسیله می توانید به سادگی تنظیمات منوی دستگاه ویدئو پروژکتور را انجام دهید.

جهت مشاهدۀ برخی از مدل های پرفروش ویدئو پروژکتور جیبی می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و پس از بررسی دقیق مشخصات فنی دستگاه ها و مقایسۀ آنها نسبت به یکدیگر، سفارش خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار را به صورت آنلاین ثبت نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()