مینی ویدئو پروژکتور از دستگاه های پرژکتور نسل جدید محسوب می شود. در واقع این نوع پروژکتور از ابعاد کوچکتر و وزن سبک تر برخوردار است و امکان جابجایی آن نسبت به مدل های قدیمی بسیار راحت تر خواهد بود. همانطور که می دانید برخی از افراد در طول روز برای تعداد دفعات زیادی از دستگاه ویدئو پروژکتور استفاده می کند. بنابراین خرید مینی ویدئو پروژکتور می تواند برای فرد بسیار کاربردی باشد. استفاده صحیح از دستگاه ویدئو پروژکتور می تواند موجب صرفه جویی در زمان و هزینه گردد.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا با هدف گسترش کاربرد دستگاه ویدئو پروژکتور، توانسته به عنوان یکی از طراحان و سازندگان دستگاه های ویدئو پروژکتور فعالیت خود را آغاز نمایند. بدین ترتیب شاهد گسترش کاربرد دستگاه های دیتا پروژکتور و انواع مینی ویدئو پروژکتور در سطح کشور باشیم.

فروش مینی ویدئو پروژکتور

امروزه با فروش مینی ویدئو پروژکتور توانسته اند ابزارآلات مناسبی در دسترس کاربران واقعی این سیستم قرار دهند. در واقع همانطور که می دانید، هدف از کاربرد ویدئو پروژکتور، نمایش داده های تصویری دیجیتالی در ابعاد بزرگ می باشد. بدین وسیله شما می توانید با اطمینان خاطر از دیدن تصاویری که بر روی پردۀ نمایشگر پخش می شوند، لذت ببرید. خرید مینی ویدئو پروژکتور نیز موجب می شود، همواره یک تلویزیون سیار همراه خود داشته باشید. جهت خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار می توانید به فروشگاه های عرضۀ دستگاه های پروژکتور مراجعه نمائید.

قیمت مینی ویدئو پروژکتور به مشخصات فنی دستگاه وابسته می باشد. در واقع متناسب با قابلیت هایی که یک دستگاه مینی ویدئو پروژکتور دارد، قیمت گذاری صورت گرفته است و امکان خرید ویدئو پروژکتور ارزان برای شما مقدور می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید نسخه های جدید مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت های بروز می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 583
نمایش همه
علاقه مندی ها ()