ویدئو پروژکتور وای فای دار از جمله پروژکتورهای پرفروش در بازار می باشد. این مدل پروژکتور به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. چند سال اخیر به دلیل گسترش کاربرد اینترنت، خرید  ویدئو پروژکتور وای فای دار بسیار کاربردی می باشد و فضای کمتری را اشغال می کند. علاوه بر آنکه این نوع دستگاه پروژکتور نیاز به اتصال کابلی ندارد.

فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از اولین سازندگان دستگاه‌های پروژکتور در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین انواع دستگاه ویدئو پروژکتور را برای مشتریان در سرتاسر کشور فراهم نموده است.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار پورتابل

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار پورتابل باعث سهولت در جابجایی پروژکتور برای افراد شده است. در مورد افرادی که در طول روز بیش از یکبار از دستگاه پروژکتور استفاده می نمایند، خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار قابل حمل بسیار کاربردی خواهد بود.

ویدئو پروژکتور جهت بزرگنمایی تصاویر و به عنوان نوعی دستگاه نمایشگر مورد استفاده قرار گرفته می شود. به عبارتی همچون تلویزیون سیار از آن استفاده نمود و بتوان در میهمانی ها و مسافرت نیز از آن بهره برد.

ویدئو پروژکتور وای فای دار اندروید مجهز سیستم عامل اندروید می باشد و استفاده از آن بسیار ساده و همچون گوشی های هوشمند است. برای برگزاری کلاس های درس و سمینار جهت نمایش ویدئو و داکیومنت های تصویری به راحتی می‌توان از دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار استفاده نمود. در واقع این دستگاه به واسطه امواج وای فای به دستگاه های دیجیتالی چون لپ تاپ، تلفن همراه هوشمند، کامپیوتر،تبلت و غیره متصل نمود.

مجموعه نیزار کالا با راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیزار کالا توانسته امکان خرید آنلاین خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 وای فای دار و دیگر محصولات فروشگاه را همراه با گارانتی و شرایط فروش ویژه برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نماید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()