تعمیر چرخ گوشت صنعتی در فروشگاه تراز ایران:

در این مقاله به شرح تعمیر چرخ گوشت صنعتی توسط فروشگاه تراز ایران خواهیم پرداخت. همانطور که مستحضر هستید چرخ گوشت ها ابزار هایی بسیار کارآمد می باشند که از آنها برای چرخ کردن گوشت استفاده می کنند. امروز مانند گذشته چرخ گوشت ها محدودیت های زیادی ندارد و با علم و فناوری توانسته اند حتی تمامی محدودیت های گذشته خود را از بین ببرند. در پیرو همین موضوع چرخ گوشت ها و امروزه در اماکن متعددی با قابلیت ها و امکانات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد، اماکنی مانند:

کشتارگاه ها

مراکز پخش و توزیع فرآورده های گوشتی

مراکز پروتئینی

مصارف خانگی

مصارف فروشگاهی مانند قصابی ها

آشپزخانه های صنعتی و غیره.

بدیهی است که این گستره عظیم استفاده از چرخ گوشت ها قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی را از این دستگاه مفید می طلبد به همین جهت چرخ گوشت ها دارای مدل های متنوع می باشند، این مدل ها عبارت است از:

چرخ گوشت های صنعتی

چرخ گوشت های نیمه صنعتی.

چرخ گوشت های صنعتی دارای تفاوت های زیادی می باشند، مثلاً برخی از آنها به وسیله یک گیربکس انرژی را از موتور گرفته و به گلویی چرخ گوشت منتقل می کنند. دسته دیگر از این دستگاه ها تولید شده اند که به آنها چرخ گوشتهای تسمه ای می گویند، این چرخ گوشت ها توسط تسمه انرژی را از موتور الکتریکی دستگاه گرفته و به گلویی چرخ گوشت منتقل می کنند، توسط این فرآیند عمل چرخ کردن گوشت صورت می گیرد. هر کدام از این دستگاه های ذکر شده برای مکان هایی خاص مورد استفاده قرار می‌ گیرد، مثلاً از چرخ گوشت های تسمه ای در کبابی ها نیز می توان استفاده کرد. همانطور که می دانید در این مکان ها به استثنای چرخ کردن گوشت مواد غذایی مانند پیاز نیز با دستگاه چرخ می شود. پیاز به دلیل داشتن آب به موتور دستگاه صدمه خواهد زد، بنابراین از مدل تسمه ای چرخ گوشت برای این امر بهره گیری می شود زیرا فاصله موتور تا گلویی دستگاه به وسیله تسمه زیاد شده است به همین جهت آب پیاز نمی تواند به موتور دستگاه صدمه بزند.

با اوصاف ذکر شده متوجه می شویم که چرخ گوشت ها مصارف گسترده‌ ای دارند به همین جهت احتمال خرابی در آنها بسیار زیاد می باشد بنابراین هر چند وقت یکبار صاحبان این دستگاه ها به تعمیر چرخ گوشت محتاج می‌ شوند. عواملی که باعث تعمیر چرخ گوشت می شود بسیار زیاد است، مثلاً برخی از کاربران استفاده‌ های غیر معقول از چرخ گوشت ها می کنند به همین جهت این دستگاه به سرعت مستهلک و خراب خواهد شد. یکی دیگر از عوامل در خرید چرخ گوشت صنعتی مهم که باعث تعمیر چرخ گوشت خواهد شد استفاده از این دستگاه بیشتر از میزان و توان بازدهی آن می باشد، در واقع این اتفاق متداول‌ ترین دلیل تعمیر چرخ گوشت می باشد خصوصاً در مصارف جزئی و خرده فروشان که دستگاه های مصرفی آن ها ظرفیت و توان کمی دارد به همین دلیل استفاده از این دستگاه ها باید طبق استاندارد و اصولی انجام گیرد.

تعمیر چرخ گوشت در فروشگاه تراز ایران - استفاده از قطعات اصلی:

یکی از معضلات و مشکلات مالکین چرخ گوشت در خصوص تعمیر چرخ گوشت صنعتی، لوازم یدکی و اصلی چرخ گوشت می باشد و مرکزی که دارای قطعات و تجهیزات اورجینال و با کیفیت در خصوص تعمیر چرخ گوشت باشد می تواند یکی از مهمترین مراحل تعمیر چرخ گوشت را به بهترین شکل انجام دهد. بدیهی است که استفاده از قطعات اورجینال و اصلی در طول عمر و بازدهی دستگاه تاثیر مستقیم دارد. فروشگاه تراز ایران می تواند به مالکین چرخ گوشت های صنعتی و غیر صنعتی این نوید را بدهد که تمامی تعویض های احتمالی قطعات در چرخ گوشت های مختلف از نوع اصلی و اورجینال صورت می گیرد، همچنین این فرایند با فاکتور تعمیر و امضای مرکز تعمیر چرخ گوشت همراه خواهد بود.

فروشگاه تراز ایران 

ایمیل : info@slicer.ir

شماره تماس چهار رقمی : 0216123

تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()