خرید ترازو از فروشگاه پند گستر - درباره خرید ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰:

مطمئناً یکی از دستگاه های توزین بسیار مطرح فروشگاهی که امروزه می توان در تمامی مکان های مربوطه آن را مشاهده کرد  ترازو دیجیتالی محک مدل ۱۱۰۰۰ می باشد. این دستگاه به دلیل طراحی واضح و ساده خود متقاضیان بسیار زیادی در بین خریداران و فروشندگان برای خود کسب کرده است و جزو پرفروش ترین محصولات کمپانی محک به شمار می آید.

خرید ترازو از فروشگاه پند گستر - صفحه نمایشگر و خرید ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰:

صفحه نمایش این دستگاه توزین از وضوح خیره کننده ای برخوردار است، این موضوع در عین سادگی ایجاد شده است. توجه داشته باشید که این صفحه نمایش قادر است به کاربر واحد های محاسباتی مانند وزن، قیمت واحد و مبلغ نهایی را بدون کوچکترین مشکلی ارائه کند. همین ساختار باعث شده است محبوبیت این دستگاه هر روز بیشتر از قبل باشد، یک نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص نمایشگر این دستگاه سه ردیفه بودن آن می باشد.

خرید ترازو از فروشگاه پند گستر - مصارف و خرید ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰:

این دستگاه توزین به علت دقت و کارایی بسیار بالای خود توانسته است نظر تمامی مکان های خرید و فروش را به خود جلب کند. مکان هایی که در خصوص مصارف خود از این دستگاه استفاده می کنند عبارت است از:

قنادی ها

سوپر مارکت‌ ها

قصابی ها

میوه فروشی ها و غیره.

خرید ترازو از فروشگاه پند گستر - ظرفیت و دقت و خرید ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰:

همانطور که از نام این دستگاه توزین می توان حدس زد ظرفیت آن ۵۰ کیلوگرم است. در ظرفیت ۵۰ کیلوگرمی این دستگاه حساسیتی ۲ گرمی وجود دارد. این دقت در زمره دستگاه های توزین فروشگاهی کاملاً بی‌ نظیر می باشد. لازم به ذکر است که کاربران می توانند میزان دقت آنرا به ۵ گرم نیز تغییر دهند.

خرید ترازو از فروشگاه پند گستر - ویژگی های ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰:

یکی از ویژگی های این دستگاه توزین محک عرضه آن در ۴ رنگ گوناگون می باشد، خریداران با سلایق مختلف می‌ توانند یکی است رنگ‌ های آن را انتخاب کنند و با دکوراسیون و رنگ های محل کسب خود هارمونی به وجود آورند.

توجه داشته باشید که این دستگاه در جعبه خود دو سینی دارد، یکی از این دو سینی لبه دار و دیگری تخت می باشد. جنس سینی تخته این دستگاه از استیل ساخته شده و جنس سینی لبه دار آن از پلاستیک فشرده تولید شده است.

خرید ترازو از فروشگاه پند گستر - قابلیت های ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰:

از قابلیت های این دستگاه توزین کمپانی محک می توان به اتصال دستگاه به چاپگر جانبی و رایانه اشاره کرد، به استثنای این قابلیت دستگاه دارای ۱۰۰۰ حافظه غیر مستقیم و همچنین ۳۵ حافظه مستقیم در خود می باشد. خرید باسکول را از طریق سایت انجام دهید. 

یکی دیگر از قابلیت های بسیار مفید این دستگاه سرویس دهی همزمان به دو مشتری می باشد.

همچنین دستگاه از ویژگی قطعه شماری نیز برخوردار است. همانطور که مستحضر هستید این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد تا کالا ها و محصولاتی را که دارای وزن یکسان می باشند را شمارش کند.

خرید ترازو از فروشگاه پند گستر امکانات و خرید ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰:

از امکانات بی نظیر این دستگاه می توان به اخطار دهنده آن برای بارگذاری بیش از حد کالا اشاره کرد. در واقع اگر وزنی بیشتر از ظرفیت ترازو بر روی آن قرار داده شود اخطار دهنده آن شروع به دادن هشدار به کاربر خواهد کرد.

از دیگر امکانات این دستگاه می توان به صفر کننده خودکار آن اشاره داشت. همچنین این دستگاه توزین از یک باتری پشتیبان قابل شارژ داخلی بهره می برد که این امکان را به کاربر می‌دهد از آن در مشاغل سیار نیز بتواند استفاده کند.

فروشگاه پند گستر 

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
خط ویژه چهار رقمی  0216123
 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 462
نمایش همه
علاقه مندی ها ()