خریدارانی که تاکنون از این سایت دیدن نکرده‌ اند یک بار آن را تجربه کنند و این تجربه شیرین را با دیگران به اشتراک بگذارند.

در ادامه قصد داریم یکی از  باسکول های بسیار محبوب و پرفروش را معرفی کنیم.

فروشگاه پند گستر - باسکول ۳۰۰ کیلویی پیام توزین مدل ts۳۰۰:

همانطور که مستحضر هستید دستگاه های توزین که ظرفیتی زیر  ۵۰۰ کیلو دارند در مصارف گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌ گیرند و دارای محبوبیت و فروش زیادی می باشند. به عنوان مثال می‌توان به فروشگاه ها، مراکز تولیدی کوچک، کارگاه های متوسط، مغازه های خیابانی و غیره اشاره کرد. تمامی این مشاغل ها از متقاضیان درجه یک دستگاه های توزین زیر ۵۰۰ کیلو می باشند.

در خصوص دستگاه مذکور باید گفت که این دستگاه توزین در سایز کوچک تولید شده است و دارای قابلیت ها و امکانات کاربردی می باشد، در واقع کیفیت و دقت این ترازو باعث محبوبیت و فروش چشمگیر آن بوده است.

فروشگاه پند گستر - ساختار باسکول ۳۰۰ کیلویی پیام توزین مدل ts۳۰۰:

به لحاظ ساختاری این دستگاه توزین از نوع علمک دار می باشد، همچنین این باسکول در گروه باسکول های ثابت قرار دارد. در واقع ساختار فلزی که شرکت سازنده برای این باسکول ثابت در نظر گرفته است بسیار با دوام و محکم می باشد، در نظر داشته باشید سینی که فرآیند توزین را در این انجام می دهد از یک طرف دارای حفاظ می باشد.

به لحاظ ترکیب رنگی که کمپانی برای این دستگاه در نظر گرفته است جلوهای زیبا و خیره کننده دارد، این ترکیب رنگ مشکی و نارنجی می باشد و جزو اولین رنگ های استفاده شده در این دستگاه های توزین است. در نظر داشته باشید که رنگ های نارنجی و مشکی کوره ای می باشند به همین جهت خاصیت ضد خش دارند، همین پارامتر برای اکثر خریداران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

فروشگاه پند گستر - نمایشگر و ظرفیت باسکول ۳۰۰ کیلویی پیام توزین مدل ts۳۰۰:

در رابطه با نمایشگر به کار گرفته شده در این دستگاه باید گفت که این نمایشگر از نوع ال سی دی می باشد و کیفیت و وضوح این ال سی دی بسیار بالا است به طوری که می تواند وضوح بسیار خوبی در زیر نور آفتاب داشته باشد. این شاخص برای مشاغلی که در فضا های باز فعالیت می‌ کنند و یا مشاغلی که به صورت سیار می باشند بسیار حائز اهمیت است.

همانطور که از نام این دستگاه توزین می توان حدس زد ظرفیتی بالغ بر ۳۰۰ کیلوگرم را دارا می باشد. در ظرفیت ۳۰۰ کیلوگرمی این دستگاه دقتی معادل ۱۰۰ گرم در نظر گرفته شده است به همین جهت این دستگاه توزین قادر است بازدهی و عملکرد بسیار خوبی تا سقف ۳۰۰ کیلوگرم داشته باشد. نکته حائز اهمیت در خصوص حساسیت و دقت دستگاه مذکور این است که کاربر قادر می‌ باشد دقت آن را تنظیم کند و به دلخواه خود تغییراتی در آن اعمال نماید.

فروشگاه پند گستر - قابلیت های فنی و ساختاری باسکول ۳۰۰ کیلویی پیام توزین مدل ts۳۰۰:

ابتدا سایز سینی دستگاه مذکور را عنوان می‌کنیم، اندازه سینی توزین این دستگاه ۵۰×۶۵ سانتی متر می باشد و برای فرایند توزین اجناس و اقلام گوناگون جای کافی دارد. خرید ترازو را ا این مجموعه با سایت انجام دهید.

به لحاظ ساختاری و به گفته کمپانی سازنده، این دستگاه به راحتی قادر است از نفوذ گرد و غبار جلوگیری کند، بنابراین قطعات و تجهیزات حساس آن در امان خواهد بود.

از دیگر قابلیت های این دستگاه توزین می توان به قابلیت پارسنگ اشاره کرد، همانطور که مستحضر هستید این قابلیت به کاربر امکان محاسبه وزن خالص اقلام و محصولات مختلف را می دهد. تمامی امتیازاتی که در این مقاله عنوان شد باعث شده است که حوزه های کاربری این دستگاه توزین بسیار گسترده باشد.

فروشگاه پند گستر 

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
خط ویژه چهار رقمی  0216123
 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 497
نمایش همه
علاقه مندی ها ()