خرید ترازو از دیجی اسکال:

در این مقاله قصد داریم در خصوص ابزاری صحبت کنیم که از آن در جهت وزن کردن و یا وزن کشی استفاده می شود. در واقع این ابزار با نام ترازو شناخته شده است. لازم به ذکر است که این ابزار امروزه به طرز چشمگیری مصارف گسترده ای پیدا کرده و در بسیاری از اماکن تجاری و کسب و کارهای مختلف به ثبات جایگاه رسیده است. بدیهی است که بدون این ابزار اکثر مشاغل کاملاً ناکارآمد می باشند. در گذشته مدل های گوناگونی از این ابزار وجود داشت برخی از آنها دارای دو کپه در ساختار خود بودند و فرایند توزین با  ترازو بدین شکل بود که محصول و یا کالا در یک کپه قرار می گرفت و سنگ‌ های واحدی را که به نام سنگ کیلو معروف بودند در کپه دیگر قرار می دادند. در واقع عملیات سنگ کیلو گذاشتن در کپه مقابل کالا باید تا رسیدن شاهین دو کپه در رو به روی هم ادامه پیدا می کرد، بدیهی است که در این فرآیند سرعت و دقت به هیچ عنوان وجود نداشت به همین جهت این ابزار کارایی لازم برای کسب و کار های حساس را نداشت. با پیشرفت در عرصه های مختلف کاری و تجاری در زمینه توزین نیز پیشرفت های چشمگیر حاصل شد. در واقع ظهور ترازو های دیجیتالی، این پیشرفته بزرگ می باشد. این ابزار به سرعت توانست بسیار محبوب و پُر فروش شود و در تمامی مکان ها مورد استفاده قرار گیرد. دلیل استفاده از این ابزار های دیجیتالی ظرفیت بسیار بالا، حذف سنگ کیلو ها و دقت فوق العاده زیاد آنها می باشد. در واقع مکانی وجود ندارد که امروزه از این ابزار های مفید استفاده نکنند، از صنایع کشتیرانی و شیلات گرفته تا آزمایشگاه ها، فروشگاه ها و مشاغل حساس مانند زرگری نیز از این وسیله پرکاربرد استفاده می کنند. توجه داشته باشید که هر چه دقت و حساسیت ترازو بالاتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند، در نظر داشته باشید که برخی از این ابزار ها در تناژ بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند و به آنها باسکول می گویند. باسکول ها از ۱۰۰ کیلو تا مقادیر بالای ۱۰ تن را نیز می توانند به سادگی وزن کنند، به همین جهت از آنها بیشتر در مراکز صنعتی استفاده می شود. در ادامه یکی از مدلهای ترازو را معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه دیجی اسکال - درباره ترازوی آشپزخانه کمری مدل ۴۲۵۰۰:

این ابزار یک از انواع ترازو های توزین آشپزخانه کمری می باشد که به ۴۲۵۰۰ معروف است. در واقع از این ابزار توزین می توان در آشپزخانه های خانگی استفاده کرد، در نظر داشته باشید این دستگاه را مختص اینگونه مصارف تولید و طراحی کرده اند.

فروشگاه دیجی اسکال - ساختار ظاهری ترازوی آشپزخانه کمری مدل ۴۲۵۰۰:

این دستگاه توزین آشپزخانه ای دهانه ای گشاد مانند کاسه دارد و به راحتی می توان برای مواد و اقلام مختلف از آن استفاده نمود. ساختار کاسه ای این ابزار توزین باعث شده است تمامی مواد مانند آرد، شکر، برنج، سبزیجات، گوشت، حبوبات، آب، شیر و غیره را بتوان با آن وزن کرد و نگران ریخته شدن این مواد نبود. این قضیه مربوط به ساختار کاسه ای این ترازو می باشد. در واقع ساختار این دستگاه توزین طوری طراحی شده است که کاسه را به راحتی کاربر می‌تواند از دستگاه به همراه مواد داخل آن جدا کند و برای مصارف مورد نظر استفاده نماید. این یک ویژگی بسیار خوب برای مصارف آشپزخانه می باشد. خرید ترازو فروشگاهی را از سایت انجام دهید. 

فروشگاه دیجی اسکال - ظرفیت و دقت ترازوی آشپزخانه کمری مدل ۴۲۵۰۰:

عموماً برای دستگاه های توزین که در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند دقت مد نظر نیست، البته این دستگاه دقت بسیار بالایی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. ترازوی کمری مدل ۴۲۵۰۰ ظرفیتی حدود ۵ کیلوگرم دارد، در این ظرفیت دستگاه قادر است حساسیتی ۱ گرمی داشته باشد، این دقت در ظرفیت ۵ کیلوگرم مثال زدنی است.

فروشگاه  دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 456
نمایش همه
علاقه مندی ها ()