ویدئو پروژکتور جیبی یکی دیگر از اقلامی است که به عنوان تجهیزات تصویری در عصر حاضر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. لامپ و لنز اجزای اصلی تشکیل دهندۀ دستگاه های پروژکتور می باشد که امکان پخش تصاویر در ابعاد بزرگ را بر روی پرده نمایشگر مهیا می سازد. امروزه جهت ساخت این دستگاه از فناوری و تکنولوژی روز دنیا استفاده نموده اند و بدین وسیله توانسته اند موفق به کاهش ابعاد و وزن این دستگاه شوند. بدین ترتیب شاهد فروش  ویدئو پروژکتور جیبی در ابعاد کوچک و وزن سبک می باشیم.

فروشگاه نیزار کالا با اتکاء به نیروی انسانی متخصص توانسته موفق به تولید دستگاه های ویدئو پروژکتور مطابق با فناوریی روز دنیا گردد. در نتیجۀ این تکنولوژی توانسته اند امکان خرید ویدئو پروژکتور جیبی را برای مشتریان فراهم نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی و ویژگی های آن

با توجه به کاربرد گستردۀ دستگاه های پروژکتور در سال های اخیر، از پروژکتور برای ایجاد سینمای خانگی و بازهای گروهی نیز استفاده می شود. بنابراین خرید ویدئو پروژکتور جیبی می تواند برای افراد کاربردی تر باشد چون امکان جابجایی این دستگاه راحت تر از مدل های قدیمی صورت می گیرد. علاوه بر آنکه قابلیت های نسل جدید دستگاه های پروژکتور، متشکل از تکنولوژی روز دنیا می باشد. جهت نمایش تصاویر گرافیکی، صفحات گسترده اینترنت، ارائه فایل های پی دی اف و پاورپوینت می توان از امکانات پرده نمایشگر بزرگ ویدئو پرژکتور جیبی وای فای دار استفاده نمود.

تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور توانسته اند به منظور استفاده آسان از دستگاه پروژکتور، این دستگاه را مجهز به فناوری WiFi نمایند و بتوانند امکان اتصال بدون کابل را برای دستگاه مهیا سازند.

اگر خواستار خرید ویدئو پروژکتور جیبی مانند  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار  با تخفیف فوق العاده می باشید، می توانید از وب سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا دیدن فرمائید و پس از مقایسۀ محصولات با یکدیگر، مناسب ترین مدل ویدئو پروژکتور را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 571
نمایش همه
علاقه مندی ها ()