ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان یکی از تجهیزات ویدئویی جهت نمایش داده های تصویری مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه دستگاه های ویدئو پروژکتور بر اساس نوع طراحی با اسامی مختلفی چون ویدئو پروژکتور CRT، LCD و DLP در سطح بازار شناخته می شوند. البته فروش  ویدئو پروژکتور جیبی نیز در سطح بازار توسط تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور انجام می گیرد. این مدل از دستگاه های پروژکتور امکان جابجایی دستگاه را برای افراد راحت تر از قبل نموده است چون از سایز کوچکتر برخوردار هستند.

فروشگاه نیزار کالا جزء یکی از بزرگ ترین مجموعه های تولید کننده و عرضه کنندۀ دستگاه های پروژکتور در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و با بهره گیری از مهندسین متخصص توانسته اند موفق به طراحی و ساخت انواع ویدئو پروژکتور جیبی با امکانات پیشرفته گردند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار و  فروش مینی ویدئو پروژکتور طرفداران زیادی دارد چون این دستگاه توسط افراد خلاق و متخصص ساخته می شوند. با کاهش ابعاد و وزن دستگاه پروژکتور توانسته اند امکان جابجایی و کاربری دستگاه را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. در واقع داشتن قابلیت وای فای برای دستگاه، می تواند امکان اتصال پروژکتور را به دستگاه منبع مجهز به فناوری وای فای را ممکن سازد.

ویدئو پروژکتور جیبی سی آر تی یکی از مدل های رایج پروجکشن به شمار می آید که مجهز به یک لوله اشعۀ کاتدی ریز می باشد که دارای روشنایی زیادی است که امکان تولید تصویر را به کمک لنز جلویی میسر می سازد. همانطور که در ابتدای مقاله بدوان اشاره نمودیم، خوشبختانه فناوری ساخت دستگاه های پروژکتور نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است و افراد راحت تر می توانند از پروژکتور استفاده نمایند.

جهت مشاهدۀ امکانات و ویژگی های ویدئو پروژکتور جیبی می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 689
نمایش همه
علاقه مندی ها ()