ویدئو پروژکتور وای فای دار یکی دیگر از مدل های بروز و مدرن دستگاه های پروژکتور به شمار می آید. با استفاده از این دستگاه می توان در هر زمان و مکانی امکان نمایش تصاویر را در ابعاد بزرگ برای جمعی از افراد حاضر در سالن و محیط فراهم نمود. در واقع خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار برای خیلی از افراد همانند داشتن یک تلویزیون سیار می باشد چون به عنوان یکی از تجهیزات پر کاربرد در سیستم های پخش تصاویر به شمار می رود.

فروشگاه نیزار کالا مفتخر است با جذب نیروهای فنی متخصص توانسته موفق به تولید و عرضۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در داخل کشور گردد. بنابراین افراد به راحتی می توانند با قیمت ارزان دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار تهیه نمایند و از آن برای برگزاری دورهمی های خانوادگی و ایجاد سینمای خانگی بهره گیرند.

ویژگی های ویدئو پروژکتور وای فای دار

از مهمترین ویژگی دستگاه های ویدئو پروژکتور وای فای دار می توان به داشتن قابلیت ارتباط بدون کابل با استفاده از فناوری WIFI اشاره نمود. همانطور که می دانید، در حال حاضر اکثر دستگاه های دیجیتالی مجهز به تکنولوژی وای فای هستند و به واسطۀ چنین امواجی به یکدیگر متصل می شوند و امکان ارتباط میان دستگاه ها نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است. خرید ویدئو پروژکتور را از سایت انجام دهید. 

ویدئو پروژکتور وای فای دار مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد و از محیط کاربری بسیار ساده برخوردار است و اکثریت قادر به تنظیمات نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور می باشند.

اگر علاقه مند به خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار با قیمت ارزان برای خود می باشید، پیشنهاد می کنم به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. نیزار کالا به عنوان تولید کنندۀ دستگاه های پروژکتور، امکان خرید ارزان این دستگاه ها را همراه با گارانتی و ضمانت نامه برای مشتریان گرامی فراهم نموده است.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 593
نمایش همه
علاقه مندی ها ()