مینی ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های پرکاربرد در صنعت آموزش و سینما مورد استفاده قرار گرفته می شود. دستگاه ویدئو پروژکتور به منظور نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شود. اگر چه تا کنون کاربرد دستگاه پروژکتور به محیط های آموزشی و کاری اختصاص داده می شد ولی در حال حاضر به عنوان یکی از دستگاه های پرکاربرد به شمار می رود و خیلی از افراد علاقه مند به خرید مینی ویدئو پروژکتور برای محیط منزل نیز می باشند.

فروشگاه نیزار کالا با بهره گیری از کادر فنی مجرب توانسته به عنوان یکی از مجموعه های پیشگام در صنعت طراحی، تولید و عرضۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور فعالیت خود را آغاز نماید.

ویژگی های دستگاه مینی ویدئو پروژکتور

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی توانسته اند تغییراتی در فناوری تولید دستگاه های پروژکتور بوجود آورند. در نتیجۀ آن شاهد فروش مینی ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف می باشیم. این نوع دستگاه در ابعاد کوچکتر با وزن سبک تر ساخته شده اند و بدین وسیله فضای کمتری را به خود اشغال می کند.

از این رو کاربرد دستگاه پروژکتور در محیط های مختلف بسیار راحت صورت می گیرد. مینی ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از تجهیزات اصلی جهت راه اندازی سیستم های پخش تصویری در سالن های بزرگ همایش، محیط های آموزشی، امکان تجاری، ایجاد سینمای خانگی و غیره می باشد. از این رو کاهش وزن و ابعاد آن، امکان حمل و نقل دستگاه را برای فرد راحت تر می کند. قیمت مینی ویدئو پروژکتور به مشخصات فنی دستگاه بستگی دارد. از این رو پیش از خرید پروژکتور به شما توصیه می کنیم، نوع و مدت زمان کاربرد خود را از دستگاه ویدئو پروژکتور در نظر بگیرید.

جهت خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 615
نمایش همه
علاقه مندی ها ()