ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از سیستم های دیجیتالی است که جهت نمایش داده های تصویری مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تا کنون کاربرد گستردۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور را در سالن های کنفرانس و همایش مشاهده نموده اید. در واقع هدف اصلی از خرید ویدئو پروژکتور ایجاد ارتباط مناسب بین ارائه دهنده و مخاطبین حاضر در سالن می باشد. هنگام تهیۀ پروژکتور، در نظر گرفتن رزولوشن و میزان روشنایی بر حسب انسی لومن نقش بسزایی در کیفیت نمایش تصاویر خواهد داشت.

فروشگاه نیزار کالا با تلاش و کوشش و همچنین بهره گیری از تکنولوژی روز توانسته اند موفق به تولید دستگاه های پروژکتور با قابلیت های پیشرفته شوند. این مجموعه با بهره گیری از تیم کاری مجرب و فنی توانسته اند محصولات با کیفیت تولید نمایند و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

تجربۀ خرید بهترین ویدئو پروژکتور جیبی

چند سال اخیر خریداران دستگاه های پروژکتور سبک با کیفیت عالی طرفداران زیادی پیدا کرده است. چرا که استفاده از چنین دستگاه هایی به فرد کمک می کند که بتواند در مکان های مختلف، از مزایای پروژکتور برای نمایش داده های تصویری استفاده نمایند. امروزه با خرید ویدئو پروژکتور جیبی می توانید لحظات خوبی را برای خود و اعضای خانواده فراهم سازید. با در اختیار داشتن پروژکتور می توانید در فضای منزل یک سینمای خانگی ایجاد کنید و بتوانید با اعضای خانواده از تماشای فیلم و سریال مورد پسند خود لذت ببرید.

قیمت ویدئو پروژکتور به طور مستقیم بر اساس مشخصات فنی دستگاه مشخص می شود. بدین ترتیب متناسب با مساحت محیط، قیمت و قابلیت هایی که دستگاه پروژکتور از آن برخوردار است، با بهترین قیمت ویدئو پروژکتور مورد نظر خود را تهیه نمائید.

جهت سفارش اینترنتی خرید ویدئو پروژکتور PS4 با قابلیت وای فای و پرتابل می توانید پس از بررسی مشخصات فنی محصولات فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام نمائید.

نیزار کالا

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()