ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه هایی است که با عنوان دستگاه دیجیتالی در سطح جهان عرضه می شوند. امروزه کاربرد ویدئو پروژکتور همچون تلویزیون طرفداران زیادی دارد چون این دستگاه در ابعاد بزرگ تصاویر را بر روی پرده نمایشگر برای مخاطبان نشان می دهد. دستگاه پروژکتور به تنهایی کاربردی ندارد و تنها با اتصال به منابع دیجیتالی قادر به دریافت داده و سپس پردازش آنها و پخش تصاویر در سایز بزرگ می باشند. امروزه دستگاه های ویدئو پروژکتور را طوری طراحی نموده اند که مجهز به انواع پورت دستگاه های دیجیتالی چون VGA، HDMI، S-VIDEO، AUDIO، USB، WIFI و ورودی های میکروفن و بلندگو می باشند.

فروشگاه نیزار کالا پس از بررسی نیاز بازار اقدام به استخدام نیروی متخصص فنی نمود و سپس شرایط لازم جهت طراحی و ساخت دستگاه های پروژکتور را در داخل کشور مهیا نمود. بدین ترتیب توانستند متناسب با پیشرفت تکنولوژی انواع ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

نکات مهم خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی

امروزه نکات متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور PS4 وجود دارد که می توان ابعاد محیط، قیمت و نوع منبع دجیتالی و سطح کیفیت تصویر اشاره نمود. از این رو پس از بررسی تمام مشخصات فنی دستگاه ها، ویدئو پروژکتور مناسب را با قابلیت های پیشرفته خریداری نمائید. امروزه اکثر دستگاه های دیجیتالی دارای محیط کاربری با سیستم عامل اندروید می باشند. از این رو در ساخت ویدئو پروژکتور نیز از سیستم عامل اندروید استفاده شده است. بدین ترتیب امکان تنظیم آپشن های منو توسط کاربر به راحتی انجام می گیرد.

گسترش فضای اینترنت و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، در حال حاضر امکان خرید آنلاین ویدئو پروژکتور توسط فروشگاه اینترنتی نیزار کالا برای عموم مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

نیزار کالا

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 678
نمایش همه
علاقه مندی ها ()