ویدئو پروژکتور یکی دیگر از دستگاه هایی است که به عنوان سیستم تصویری مورد استفاده قرار گرفته می شوند. دستگاه های پروژکتور متشکل از قطعات اصلی چون لامپ و لنز می باشند و به واسطۀ این قطعات، امکان بزرگ نمایی تصاویر را مهیا می سازند.  ویدئو پروژکتور  از جمله دستگاه هایی است که سیگنال ویدئویی را دریافت نموده و سپس در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایشگر برای مخاطبان نمایش داده می شود.

فروشگاه نیزار کالا دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ تولید دستگاه های دیجیتالی پخش سیگنال های تصویری فعالیت خود را راه اندازی نموده اند. این مجموعه متناسب با نیاز بازار داخل، امکان خرید انواع ویدئو پروژکتور را برای مشتریان فراهم نموده اند.

خرید ویدئو پروژکتور و نحوۀ عملکرد آن

خرید ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف صورت می گیرد که می توان به ویدئو پروژکتور مدل DLP با معنای پردازش نور دیجیتالی اشاره نمود. تاریخچۀ ورود این دستگاه پروژکتور به سال 1980 میلادی باز می گردد که توسط دکتر لری جایگزین ویدئو پروژکتور LCD قرار گرفت. لازم به ذکر است که تکنولوژی اصلی این نوع پروژکتورها بر پایۀ میکروچیپ می باشد. ابعاد این میکروچیپ ها به اندازۀ یک پنجم قطر موی انسان می باشد که وظیفۀ کج کردن آینه سوار شده در داخل دستگاه را بر عهده دارند. جهت کنترل و تنظیم جهت دهی هر آینۀ به کار رفته بر روی یک مدار الکترونیکی پیاده سازی می شوند.

جهت ساخت نسل جدید دستگاه های پروژکتور از فناوری پیشرفته بهره گرفته اند که در نتیجۀ آن بتوانند راحت از گذشته از امکانات ویدئو پروژکتور در مکان های مختلف استفاده نمایند. در واقع متناسب با نیازی که ممکن است نسبت به دستگاه پروژکتور داشته باشید، مناسب ترین ویدئو پروژکتور را با قیمت ارزان و وضوع تصویر بالا تهیه نمائید.

جهت خرید مینی ویدئو پروژکتور مانند  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار  با قابلیت وای فای، سیستم عامل اندروید و قیمت ارزان می توانید به واسطۀ فروشگاه اینترنتی نیزار کالا تهیه نمائید.

نیزار کالا

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 610
نمایش همه
علاقه مندی ها ()