دستگاه خمیرگیر در فروشگاه تجهیزات - مصارف و ظرفیت دستگاه خمیرگیر ۵ کیلویی صنعت کار تهران

دستگاه خمیرگیر ۵ کیلویی صنعت کار تهران ظرفیتی معادل ۵ کیلوگرم را دارا می باشد و از آن می‌توان در مصارف خانگی، فست فود ها، رستوران ها، پیتزا فروشی ها و غیره استفاده کرد. در نظر داشته باشید که عموماً رستوران ها و فست فودی ها به یک دستگاه خمیر زنی احتیاج مبرم دارند و از آن برای مصارف مورد نیاز و مکان شغلی خود استفاده می کنند. توجه داشته باشید که دستگاه های صنعتی خمیرگیر برای این گونه مصارف بسیار بزرگ می باشند و نیاز به هزینه کردن برای خرید این دستگاه خمیر گیر در مکان های مذکور آنچنان حس نمی شود بنابراین به دستگاهی کوچک و کارآمد نیاز دارند تا بتوانند مصارف خود را انجام دهند. دستگاه مذکور یکی از انتخاب های بسیار مناسب برای این مصارف است. از دیگر مصارف این دستگاه می‌توان به تهیه نان شیرمال، تهیه نان، تهیه شیرینی و غیره اشاره کرد. بی تردید تمامی افرادی که تمایل دارند در حوزه پخت شیرینی و کیک فعالیت کنند می توانند از این دستگاه استفاده نمایند.

دستگاه خمیرگیر در فروشگاه تجهیزات - ساختار دستگاه خمیرگیر ۵ کیلویی صنعت کار تهران

دستگاه صنعت کار تهران دارای یک دیگ تمام استیل می باشد در واقع موتور دستگاه نیز در همین مکان قرار داده شده است. این دستگاه از دو پارو بهره می گیرد و به سادگی می‌تواند توسط این دو پارو هم زدن خمیر را انجام دهد. در رابطه با جنس این پارو ها می توان گفت که یکی از آنها با آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. آلومینیومی که برای ساخت این پارو استفاده شده است از نوع پرداخت شده می باشد. پاروی دیگر این دستگاه از جنس استیل ساخته شده است، در نظر داشته باشید که این دو پارو با کاربردهای گوناگون و مدل متفاوت ساخته شده اند. در طراحی این دستگاه طوری عمل شده است که دستگاه را قادر می سازد تا در حدود ۵ دقیقه هم زدن خمیر و آماده کردن آن را انجام دهد، این زمان برای آماده کردن خمیر زمان بسیار کوتاهی می باشد.

دستگاه خمیرگیر در فروشگاه تجهیزات - موتور دستگاه خمیرگیر ۵ کیلویی صنعت کار تهران

موتوری که در دستگاه صنعت کار تهران تعبیه شده است قدرتی معادل ۰.۷۵ اسب بخار دارد، این موتور قدرت لازم برای تولید خمیر را به دستگاه می دهد به طوری که دستگاه قادر است با این توان موتور در هر دقیقه ۴۰ بار بچرخد، در واقع این میزان بسیار مطلوب و مناسب می باشد. توجه داشته باشید که این دستگاه به یک فن خنک کننده الکتروموتور تجهیز شده است، این فن قادر است موتور دستگاه را خنک نگه دارد بنابراین فرآیند داغ کردن موتور به ندرت اتفاق می‌افتد و طول عمر دستگاه بسیار بیشتر خواهد شد.

دستگاه خمیرگیر در فروشگاه تجهیزات - دیگر مولفه های ساختاری دستگاه خمیرگیر ۵ کیلویی صنعت کار تهران

در خضوص ساختار این دستگاه می‌توان به ارتفاع ۵۲ سانتی متری آن اشاره کرد، همچنین طول این دستگاه حدود ۵۵ سانتی متر می باشد. قطر دهانه ای که این دستگاه دارد ۳۰ سانتی متر است و عمق دیگ آن حدود ۱۷ سانتی متر می باشد.

وزن دستگاه مذکور نزدیک به ۲۰ کیلوگرم است بنابراین جابجا کردن این دستگاه کار چندان مشکلی نیست.

از دیگر امتیازات ساختاری این دستگاه می‌توان به قابلیت شستشوی آسان آن اشاره کرد، مطمئناً تجهیزاتی که با مواد غذایی سروکار دارند حتماً باید از امتیاز شستشوی راحت بهره مند باشند که در خصوص این دستگاه این امتیاز به کار گرفته شده است.

دستگاه خمیرگیر در فروشگاه تجهیزات:

خریداران عزیز چنانچه تمایل دارند  خرید خمیر گیر صنعت کار تهران را دارند، می توانند از فروشگاه تجهیزات اقدام نمایند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 592
نمایش همه
علاقه مندی ها ()