اره استخوان بر ایستاده در تجهیزات_خرید اره استخوان بر ایستاده از تجهیزات:

در خصوص معرفی اره استخوان بر ایستاده ابتدا باید زمینه ای از اطلاعات کلی این دستگاه را برای خوانندگان فراهم کنیم. اره استخوان بر ایستاده عموماً در مراکز پروتئینی مانند کشتارگاه ها، کارخانه های بسته بندی گوشت و قصابی ها مورد استفاده قرار می گیرد. البته این اره ها در دو مدل تولید می شوند که هر کدام از این دو مدل دارای تنوع گسترده‌ای است، این دو مدل عبارت است از:

اره استخوان بر رومیزی

اره استخوان بر ایستاده.

اساساً اره استخوان بر رومیزی بیشتر در مغازه های پروتئینی و قصابی ها استفاده می شود. از اره استخوان بر ایستاده عموماً در مراکز صنعتی مانند کشتارگاه ها و کارخانه های بسته بندی گوشت استفاده می کنند. اره های استخوان بر ایستاده دارای قدرت بسیار زیادی می باشند و حتی قادر هستند گوشت های یخ زده که دارای استخوان های بزرگی می باشند را نیز برش بزنند. در نظر داشته باشید که کار کردن با این اره ها بسیار خطرناک است و حتما باید افراد متخصص و دوره دیده از آنها استفاده کنند زیرا با یک آن غفلت صدمات جبران ناپذیری به بار خواهد آمد. در نظر داشته باشید که هر چقدر فرد در کار با این دستگاه ها متخصص باشد باز هم باید از وسایل و تجهیزات ایمنی مانند دستکش، لباس مخصوص، کفش مخصوص، عینک ویژه و غیره در هنگام کار با این دستگاه استفاده کند.

یک نوع اره استخوان بر دیگر نیز وجود دارد که به آن اره استخوان بر دستی می گویند. این اره اصولاً با نیروی انسانی کار خود را انجام می‌دهد و برای استفاده از آن به منبع برق نیاز نمی باشد. در ادامه قصد داریم در خصوص یکی از اره های استخوان بر ایستاده صحبت کنیم.

اره استخوان بر ایستاده در فروشگاه تجهیزات - کمپانی براکس:

کمپانی براکس واقع در ایران در خصوص واردات محصولات کمپانی های مطرح اروپایی مانند پلاماتیک، سوئدلینگهاوس و کمپانی فیمار فعالیت دارد. قابل ذکر است که کمپانی براکس در خصوص تولیدات تجهیزات مختلف صنایع غذایی نیز فعالیت می کند.

اره استخوان بر ایستاده فروشگاه تجهیزات - درباره ساختار اره استخوان بر براکس مدل BM-1650-A:

اره استخوان بر مذکور از نوع ایستاده می باشد این اره استخوان بر در زمره محصولات تولیدی خود کمپانی براکس می باشد.

کمپانی براکس بدنه این اره استخوان بر را از آلومینیوم تولید کرده است، این آلومینیوم با لایه آنودایز پوشش داده شده است بنابراین بسیار محکم و زیبا می باشد. در واقع خاصیت آنادایز در دستگاه های صنایع غذایی فواید گوناگونی دارد، مثلا می توان گفت که این پوشش آلیاژ اصلی را در برابر خوردگی و ساییدگی محافظت می کند و همچنین به راحتی می تواند از چسبیدن گوشت به بدنه اره استخوان بر ممانعت به عمل آورد. در نظر داشته باشید که این مسئله به لحاظ بهداشتی یک امتیاز بسیار شاخص می باشد، زیرا به سادگی می تواند از به وجود آمدن تجزیه گوشت و ایجاد آلودگی بر روی دستگاه جلوگیری کند. بی تردید دستگاه هایی که مصارف غذایی عمومی دارند حتما باید این مسئله را کاملاً رعایت کنند البته نچسبیدن گوشت به بدنه دستگاه امتیازی است که پوشش های آنادایزی در تجهیزات مختلف به وجود می‌آورند، این نکته نیز قابل تامل است. برای خرید اره استخوان بر رومیزی به سایت مراجعه کنید.

یک نکته دیگر در خصوص آلومینیوم آنودایز این است که این ویژگی خاصیت رنگ پذیری دارد، بنابراین به سادگی می شود در خصوص دکوراتیو از آن بهره گرفت.

اره استخوان بر ایستاده در فروشگاه تجهیزات - خرید اره استخوان بر براکس مدل BM-1650-A:

عزیزانی که تمایل دارند اره استخوان بر ایستاده مذکور را خریداری کنند بهتر است از سایت معتبر اینترنتی تجهیزات اقدام کنند، این سایت به استثنای قیمت مناسب، این محصول را با ۱۲ ماه گارانتی به خریداران عرضه می کند. قیمت این محصول در سایت تجهیزات ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 624
نمایش همه
علاقه مندی ها ()