فروشگاه تجهیزات - بارکد خوان دیتالاجیک کوئیک اسکن مدل Lite QW2120:

بارکد خوان دیتالاجیک اسکن یک بارکد خوان نوری می باشد و از آن می‌توان در فروشگاه های گوناگون در خصوص اسکن کردن در هنگام فروش کالا استفاده کرد. البته از این دستگاه می توان در کارخانه ها و انبار فروشگاه ها نیز استفاده کرد.

فروشگاه تجهیزات - توانایی خواندن بارکد ها در دستگاه بارکد خوان دیتالاجیک کوئیک اسکن مدل Lite QW2120:

این دستگاه قادر است  بارکد خوان های خطی و تک بعدی را بخواند و این کار را از فاصله حدود ۵۰ سانتی متری انجام می دهد.

دستگاه دیتالاجیک با استفاده از تکنولوژی گرین شاپ خواندن بارکد ها را انجام می دهد.

کمپانی دیتالاجیک دستگاه های خود را طوری طراحی کرده است که بتوانند بارکد های بی کیفیت و کمرنگ را نیز اسکن کنند، بنابراین حوزه فعالیت این دستگاه گسترده خواهد شد و در خصوص فروش سرعت بیشتری به مرکز مورد استفاده خود خواهد داد.

فروشگاه تجهیزات - سرعت اسکن در بارکد خوان دیتالاجیک کوئیک اسکن مدل Lite QW2120:

این دستگاه قادر است با سرعت ۴۰۰ اسکن در ثانیه بارکد ها را اسکن کند، برای تایید خواندن بارکد، این دستگاه دارای نشانگر قرمزی بر روی خود می باشد. هنگامی که این نشانگر روشن شود در واقع تاییدیه ای برای خوانده شدن درست بارکد است.

فروشگاه تجهیزات - نوع عملکرد بارکد خوان دیتالاجیک کوئیک اسکن مدل Lite QW2120:

در واقع نوع عملکرد این بارکد خوان به صورت سیمی می باشد، بنابراین در هنگام استفاده از آن حتماً باید به منبع برق نزدیک بود. این دستگاه مذکور بدون پایه نگهدارنده عملکرد خود را انجام می‌دهد، البته نوع پایدار آن نیز وجود دارد که در صورت نیاز می توان آن را تهیه کرد. در نظر داشته باشید که تنها وجه تمایز بین این دو دستگاه داشتن یا نداشتن پایه است.

فروشگاه تجهیزات - قابلیت های اتصال و درگاه های بارکد خوان دیتالاجیک کوئیک اسکن مدل Lite QW2120:

این دستگاه دارای درگاه های سریال و usb می باشد.

با استفاده از این درگاه ها دستگاه قادر است به کامپیوتر و چاپگر متصل شود، همین امر باعث می شود کاربر بتواند محدودیت فعالیت خود را گسترده تر کند.

فروشگاه تجهیزات - ساختار بدنه ای و وزن بارکد خوان دیتالاجیک کوئیک اسکن مدل Lite QW2120:

طراحی رنگ این بارکد خوان به صورت مشکی و ارگونومیک تولید شده است، در واقع طراحی ارگونومیک دسته این دستگاه به شکلی می باشد که کاربر در زمان استفاده طولانی مدت از آن به هیچ عنوان خسته نشود. البته وزن ۱۱۹ گرمی دستگاه بارکد خوان نوری دیتالاجیک نیز باعث محقق شدن بهتر این امر شده است.

فروشگاه تجهیزات - شرایط محیطی و دمایی مورد استفاده بارکد خوان دیتالاجیک کوئیک اسکن مدل Lite QW2120:

این دستگاه طوری طراحی شده است که بتواند به صورت میانگین از صفر درجه سانتیگراد تا ۵۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند. این دمای مناسب محیطی برای کار دستگاه بارکد خوان می باشد. در خصوص رطوبتی که مکان مورد استفاده این دستگاه باید داشته باشد می‌توان به اعداد ۵ تا ۹۵ درصد اشاره کرد، البته حوزه های فعالیتی این دستگاه عموماً در محیط های بسته صنعتی و فروشگاهی می باشند همین موضوع باعث شده است که در تمامی مناطق اقلیمی ایران قابل استفاده باشد.

درجه حفاظتی این دستگاه آی پی ۴۲ است، بنا به این درجه حفاظتی دستگاه قادر است تا حدود زیادی در برابر گرد و غبار و نفوذ آب مقاومت داشته باشد، همچنین میتواند سقوط از فاصله یک و نیم متری را تحمل کند.

برای خرید بارکد خوان لیزری می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات مراجعه کنید، در این فروشگاه قیمت بارکد خوان دیتالاجیک کوئیک اسکن مدل Lite QW2120 در حدود ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان می باشد. البته در نظر داشته باشید که قیمت ها لحظه ای تغییر خواهند کرد.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 518
نمایش همه
علاقه مندی ها ()