فروشگاه تجهیزات - طراحی بدنه و ساختار ترازو بارکد خوان دیجی مدل ‏rm۶۰:

دستگاه بارکد خوان مذکور دارای یک طراحی مدرن می باشد، علمک آن مربعی شکل است و در اضلاع آن تیزی بسیار زیبایی مشاهده می شود. البته بدنه این دستگاه بارکد خوان دارای لبه های گرد تری است. ترکیبات رنگی که ساخت بدنه و ساختار دستگاه به کار رفته است رنگ های سفید و مشکی می باشند که جلوه ای بسیار زیبا و خارق العاده به این دستگاه داده است. جنس استیل به کار رفته در آن این زیبایی را دو چندان کرده است.

در رابطه با سینی توزین این دستگاه می توان به شکل چهار گوش آن اشاره کرد، جنس استیل، سطح صاف و صیقلی این سینی جلوه ای بسیار زیبا به این دستگاه داده است.

فروشگاه تجهیزات - قابلیت های ساختاری ترازو بارکد خوان دیجی مدل ‏rm۶۰:

یکی از قابلیت های ساختاری در این دستگاه بارکد خوان علمک قابل تنظیم آن می باشد، در واقع کاربر می تواند ارتفاع این علمک را به صورت دلخواه تغییر دهد و نسبت به مصارف خود آن را تنظیم کند. قابلیت های متعددی در این دستگاه بارکد خوان فروشگاهی تعبیه شده است که می تواند در سیستم فروش به شکل حرفه ای کارساز باشد.

فروشگاه تجهیزات - ظرفیت و حساسیت ترازو بارکد خوان دیجی مدل ‏rm۶۰:

در خصوص ظرفیت توزین این ترازو می‌توان به ۳۰ کیلوگرم اشاره کرد، در ظرفیت ۳۰ کیلوگرمی این دستگاه بارکد خوان حساسیت ۵ گرمی وجود دارد. بنابراین این امتیازات دستگاه بارکد خوان مذکور را به یک دستگاه قابل، در مصارف فروشگاهی بدل خواهد کرد.

فروشگاه تجهیزات - نمایشگر و صفحه کیبورد ترازو بارکد خوان دیجی مدل ‏rm۶۰:

نمایشگر این دستگاه بارکد خوان از نوع ال سی دی می باشد و در قسمت بالای این نمایشگر اعدادی که مربوط به قیمت و وزن می‌ باشند نمایش داده می‌شوند و در قسمت پایین آن می توان نمایش نام کالا را دید. در نظر داشته باشید که این نمایشگر دو طرفه است بنابراین مشتری به صورت جداگانه می تواند اعداد به نمایش در آمده را رویت کند.

درخصوص دکمه های عملیاتی که بر روی کیبورد این دستگاه قرار دارد می توان گفت که تعداد بسیار زیادی دکمه در این قسمت تعبیه شده است، توسط این دکمه ها دسترسی به حافظه مستقیم ترازو که ۴۲ حافظه می‌باشد میسر است. این ترازو بارکد خوان دارای حافظه ۱ مگابایتی نیز می باشد که کاربر قادر است آن را به ۲ مگابایت نیز ارتقا دهد.

فروشگاه تجهیزات - امکانات و اتصالات ترازو بارکد خوان دیجی مدل ‏rm۶۰:

این دستگاه بارکد خوان قادر است به کامپیوتر متصل شود، البته کاربر می تواند آن را به شبکه ترازوهای فروشگاهی هم متصل کند.

در خصوص امکانات جانبی این دستگاه بارکد خوان باید گفت که این ترازو به هیچ عنوان محدودیتی ندارد و بر طبق آخرین متد های عملکردی در فروشگاه ها طراحی شده است.

یکی دیگر از امکانات این دستگاه داشتن چاپگر داخلی می باشد، بنابراین دستگاه می‌ تواند به راحتی برای مشتری فاکتور خرید صادر کند. همچنین قادر است گزارش گیری را به شکل روزانه، هفتگی و ماهانه انجام دهد.

از دیگر امکانات این دستگاه بارکد خوان میتوان به ثبت اقلام غیر وزنی اشاره کرد، همچنین می تواند از آنها گزارش نیز تهیه کند. این دستگاه قادر است تمامی این موارد را برای کالا هایی که دارای بارکد می باشند نیز انجام دهد. برای اطلاع از فروش بارکد خوان نوری به سایت مراجعه کنید.

این دستگاه می تواند به بارکد خوان متصل شود و از طریق آن کنترل موجودی انبار را انجام دهد.

فروشگاه تجهیزات - توانایی های دیگر ترازو بارکد خوان دیجی مدل ‏rm۶۰:

سرعت پایدار شدن وزن در این ترازو بسیار بالا است و در سریع ترین زمان ممکن قادر است وزن اقلام مختلف را به نمایش درآورد.

این ترازو دارای یک باتری قابل شارژ داخلی است.

اگر چنانچه در برابر نور مستقیم آفتاب قرار داشته باشد کیفیت رنگ بدنه آن به هیچ عنوان تغییر نمی کند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 519
نمایش همه
علاقه مندی ها ()