فروشگاه تجهیزات - سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبزیران مدل ۳۰۵ مرجان:

این محصول جزو گروه  سبزی خرد کن  های خانگی به شمار می آید که به سادگی تمامی مصارف خانگی را قادر است انجام دهد، در واقع این محصول بی نظیر قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسبی دارد. در سایت اینترنتی تجهیزات قیمت آن ۱ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان می باشد، این قیمت نسبت به قیمت های محصولات مشابه بسیار کم نظیر است. همچنین در نظر داشته باشید که این محصول دارای ۱۲ ماه ضمانت نامه می باشد.

فروشگاه تجهیزات - مصارف و آلیاژ مورد استفاده در سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبزیران مدل ۳۰۵ مرجان:

در خصوص مصارف این دستگاه همان‌ طور که اذعان شد عموماً برای مصارف خانگی استفاده می‌شود، اما می‌توان از آن در کسب و کار های خانگی، کسب و کار های محلی و مغازه های متوسط نیز استفاده کرد و به خوبی می تواند در این مکان ها بازدهی بالایی داشته باشد.

یکی از دلایل محبوبیت و معروفیت این دستگاه مخزن و تیغه آن می باشد که تماماً از آلیاژ استیل ضد زنگ ساخته شده است، استفاده از آلیاژ استیل برای تیغه و مخزن دستگاه سبزی خرد کن امتیاز شستشو و رعایت بهداشت در آن را میسر می‌کند. همچنین عمر مفید بسیار بالایی به دستگاه خواهد داد.

فروشگاه تجهیزات - ظرفیت مخزن و وزن سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبزیران مدل ۳۰۵ مرجان:

همانطور که اشاره شد و از نام این دستگاه نیز می‌توان حدس زد دارای ظرفیتی ۲ کیلوگرمی می باشد، در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان نباید بیشتر از میزان ظرفیت آن در دستگاه بارگیری کرد زیرا به راحتی موتور آن مستهلک و از کار افتاده خواهد شد. مخزن ۲ کیلوگرمی این سبزی خرد کن از استیل ضد زنگ ساخته شده است. در خصوص قطر دهانه این مخزن باید اشاره کنیم که قطر آن ۲۴ سانتی متر می باشد و ارتفاعی در حدود ۲۵ سانتی متر دارد.

وزن این دستگاه ۸.۵ کیلوگرم می باشد و دارای پایه های پلاستیکی است، در نظر داشته باشید که این سبزی خرد کن در ساختار خود از چرخ بهره گیری نکرده است اما وزن کم آن جابجایی دستگاه را راحت می کند.

فروشگاه تجهیزات - توان موتور سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبزیران مدل ۳۰۵ مرجان:

در واقع قدرت موتور این دستگاه ۲۲۰ وات می باشد که قدرت بسیار خوبی است، اگر بخواهیم این مقدار را در معیار اسب بخار عنوان کنیم باید به عدد ۰.۲۹ باید اشاره کنیم.

فروشگاه تجهیزات - سایر قابلیت ها و امتیازات سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبزیران مدل ۳۰۵ مرجان:

از دیگر قابلیت های این سبزی خرد کن داشتن تیغه های فولادی می باشد، عمر این تیغه های فولادی بسیار طولانی است. توجه داشته باشید که در هنگام خرید سبزی خردکن ۲ کیلویی سبز ایران حتماً اقلامی مثل:

آچار آلن (به جهت باز و بسته کردن تیغه دستگاه)

آچار چوبی (برای نگهدارنده تیغه)

ضمانت نامه ۱۲ ماهه

داشتن کاردک برای تخلیه مخزن

دارا بودن دفترچه راهنما

دارا بودن سنگ تیز کن را از فروشنده دریافت کنید.

از این سبزی خرد کن برای خرد کردن انواع سبزیجات می توان استفاده کرد. توجه داشته باشید که این سبزی خرد کن ویژگی ضد آب بودن دارد و همانطور که اشاره شد به سادگی می‌توان مخزن آن را شستشو نمود. در واقع این یکی از امتیازات بارز دستگاه مذکور می باشد.

فروشگاه تجهیزات:

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دارای تمامی تجهیزات خانگی، صنعتی، فروشگاهی و غیره می باشد. یکی از امتیازات سایت معتبر تجهیزات اورجینال بودن تمامی محصولات و کالا های این فروشگاه می باشد، در نظر داشته باشید که فروشگاه تجهیزات چندین سال است که در عرصه خرید و فروش سبزی خرد کن الکتروکار فعالیت می کند به همین جهت بهترین امکانات را در اختیار خریداران قرار خواهد داد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 528
نمایش همه
علاقه مندی ها ()