فروشگاه تجهیزات - درباره ترازو گرمی کیا مدل TX200

امروز خریداران ابتدا به قیمت محصول توجه می کنند سپس کارایی آن را در نظر می گیرند و نسبت به امکانات هر محصول انتخاب خود را انجام می دهند. به لحاظ قیمتی این ترازو در سایت اینترنتی تجهیزات حدود ۷۴۵ تومان قیمت دارد، این قیمتی بسیار مناسب است.

کیفیت، کارایی و جمع و جور بودن دستگاه مزید بر علت شده است تا محبوبیت و فروش گسترده تری داشته باشد. در ادامه به صورت تخصصی تر در مورد ترازو گرمی مذکور صحبت خواهیم کرد.

فروشگاه تجهیزات - مصارف ترازو گرمی کیا مدل TX200

همانطور که اشاره شد این ترازو یک ترازوی محبوب در حوزه توزین می باشد و قادر است مواد گرمی و حساس را به صورت حرفه ای توزین کند.

مصارفی که این ترازو دارد صرفاً در فضا های صنعتی و آزمایشگاهی نمی باشد بلکه می‌توان در فروشگاه هایی مانند عطاری و مشاغلی از این قبیل نیز از آن استفاده کرد، مثلاً موادی مانند زعفران که نیاز به دقت بسیار بالایی در توزین آنها می باشد به سادگی می توان آن فرایند را با ترازوی مذکور انجام داد.

فروشگاه تجهیزات - ساختار ظاهری ترازو گرمی کیا مدل TX200

ترازوی گرمی کیا مدل تی ایکس ۲۰۰ برای سینی توزین از آلیاژ استیل بهره گرفته است، در نظر داشته باشید که این سینی توزین به صورت گرد ساخته شده است بنابراین ظاهری بسیار زیبا و ویژه دارد.

فروشگاه تجهیزات - ظرفیت و دقت ترازو گرمی کیا مدل TX200

ظرفیت این ترازو در حدود ۲۰۰ گرم است به همین جهت برای محیط های حساس صنعتی و عطاری ها بسیار پر کاربرد می باشد، در ظرفیت ۲۰۰ گرمی این ترازو حساسیتی معادل ۰.۰۱ گرم در نظر گرفته شده است. بنابراین از میزان دقت نسبتاً بالایی برخوردار می باشد.

فروشگاه تجهیزات - امتیازات ترازو گرمی کیا مدل TX200

یکی از امتیازات ترازوی مذکور قیمت بسیار مناسب آن است، این قیمت پایین باعث شده است که کسب و کارهای کوچک و مشاغل جمع و جور به سادگی بتوانند نیاز خود را با این ترازو برطرف کنند و برای فرایند توزین در کسب و کار خود نیاز به تقبل هزینه ای گزاف نباشند.

یکی دیگر از امتیازات انواع ترازو گرمی مذکور استفاده از دو منبع تغذیه می باشد، این ترازو قادر است از باطری و منبع برق شهری برای فرایند توزین استفاده کند، در نظر داشته باشید که این امکان باعث شده است حوزه های کاربری ترازو نامحدود باشد.

فروشگاه تجهیزات - قابلیت های امتیازات ترازو گرمی کیا مدل TX200

یکی از قابلیت های در خور تامل این ترازو محاسبه واحد های گرمی مختلف می باشد، واحد هایی که این ترازو می تواند محاسبه آنها را به لحاظ توزین انجام دهد "پتی ویت" و اُنس می باشد. یادآوری کنیم که محاسبه واحد گرم نیز از شاخص های اصلی ترازو گرمی می باشد.

از دیگر امتیازات این ترازو قابلیت شمارش اجسام و مواد مختلف است. در واقع به عنوان یک ترازو قطعه شمار می توان روی این ترازو حساب کرد.

فروشگاه تجهیزات:

امروزه به دلیل اپیدمی ویروس کرونا خرید های اینترنتی بسیار باب شده است، اما برای یک خرید هدفمند و مطمئنا ابتدا باید مراکز معتبر و قابل اعتماد را شناسایی کرد سپس اقدام به خرید کرد. توصیه ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی تجهیزات می باشد، این سایت با رزومه کاری نزدیک به یک دهه در خصوص امر فروش کالا ها و تجهیزات مختلف آماده عرضه مرغوب ترین و اورجینال ترین دستگاه های حال حاضر بازار ایران می باشد. قیمت ها در مرکز خرید تجهیزات بسیار مقرون به صرفه و متناسب با جیب اقشار مختلف جامعه است. قیمت این ترازو گرمی همانطور که اشاره شد قیمتی بسیار مناسب و عادلانه می باشد و در کمتر فروشگاهی این چنین قیمتی را می توان مشاهده کرد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 417
نمایش همه
علاقه مندی ها ()