فروشگاه تجهیزات - ظرفیت و دقت در ترازو لیبل پرینتر ای کلاس مدل LS2:

این ترازوی فروشگاهی ظرفیتی بالغ بر ۳۰ کیلوگرم دارد، بنابراین می توان از آن در مراکزی مانند فروشگاه‌ های متوسط، آجیل فروشی ها، میوه فروشی ها و مشاغل مشابه استفاده کرد.

دقت این  ترازو لیبل پرینتر در حدود ۵ گرم می باشد، این میزان حساسیت و دقت برای ترازوی فروشگاهی قابل تأمل است.

فروشگاه تجهیزات - ساختار و صفحه نمایش ترازو لیبل پرینتر ای کلاس مدل LS2:

در خصوص ساختار این ترازو باید اشاره کنیم که از جنس پلاستیک فشرده ABS ساخته شده است و دارای ابعادی ۵۰×۳۸×۳۴ سانتی متر می باشد. در ساختار این ترازو چاپگری تعبیه شده است این چاپگر در داخل دستگاه قرار گرفته و قابلیت این را دارد که فاکتور و لیبل چاپ کند. مطمئنا چاپ کردن فاکتور و لیبل بازدهی ترازو را بیشتر خواهد کرد.

سینی هایی که برای توزین این ترازو در نظر گرفته شده است لبه دار و تخت می باشند، همچنین جنس این سینی ها از استیل ساخته شده است و بسیار زیبا می باشند. جنس استیل این سینی ها باعث شده است که بتوان محصولات مرطوب را نیز با آنها توزین کرد.

در خصوص نمایشگر این ترازو می توان گفت که دو نمایشگر در آن به کار رفته است، این نمایشگر ها ال سی دی و ال ای دی می باشند. مطمئناً نمایشگر هایی که برای این ترازو در نظر گرفته شده اند زاویه دید بسیار بالایی به کاربر خواهند داد همچنین وضوح آنها فوق العاده می باشد. یکی دیگر از امتیازات نمایشگر این ترازو دو طرفه بودن آنها می باشد، این امتیاز باعث می شود مشتری و کاربر به صورت جداگانه بتوانند اطلاعات فروش و روند خرید و فروش را مشاهده کنند. برای ترازوهای فروشگاهی این یک امتیاز بسیار خوب به شمار می آید.

از ساختار این ترازو ۲ مورد دیگر می‌توان عنوان کرد، این دو مورد عبارت است از:

داشتن علمک

داشتن باتری داخلی.

فروشگاه تجهیزات - قابلیت های ترازو لیبل پرینتر ای کلاس مدل LS2:

در رابطه با قابلیت‌ های این ترازو می‌توان به تولید بارکد اشاره کرد، بارکد هایی که این ترازو چاپ می کند بارکد های واقعی می باشند و ترازو لیبل پرینتر قادر است این بارکد ها را بر روی فاکتور و اجناس چاپ کند.

این ترازو قادر است گزارش فروش به شکل ماهانه، هفتگی و روزانه صادر کند، بدیهی است که این امتیاز برای مصارف فروشگاهی امتیاز قابل توجهی است.

یکی دیگر از قابلیت های این ترازو این است که می تواند بر روی رول کاغذ و لیبل فرآیند چاپ را اعمال نماید، همچنین قادر است باقی مانده حساب مشتری را محاسبه کند.

فروشگاه تجهیزات - حافظه و قابلیت های نرم افزاری ترازو لیبل پرینتر ای کلاس مدل LS2:

از آنجا که منوی این ترازو فارسی است به سادگی می توان از حافظه های داخلی آن برای نگهداری و ثبت اطلاعات محصولات مختلف استفاده کرد. این ترازو لیبل پرینتر دارای ۱۰۲۲۴ حافظه داخلی و همچنین ۲۲۴ حافظه مستقیم می باشد.

در نظر داشته باشید که این ترازو قادر است با چندین ترازوی ایجاد شبکه کند، همچنین با نرم افزارهای استاندارد فروش کاملاً مَچ می باشد بنابراین به راحتی قادر است مدل و سایز لیبل را تنظیم کند و همچنین کاربر امکان اینکه طراحی لیبل را با کامپیوتر انجام دهد و به بارکد پرینتر ترازو منتقل کند نیز میسر است.

فروشگاه تجهیزات:

فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروش ترازو ها در برند ها و مدل های گوناگون انجام می دهد، تمامی اجناس این مرکز فروش اورجینال می باشند و دارای لیبل اصالت کار هستند. در نظر داشته باشید که این مرکز دارای قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد، شما نیز از خریداران خوش اقبال این مجموعه فروش باشید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()