فروش باسکول در فروشگاه تجهیزات فروش  باسکول ۲۰۰ کیلوگرمی آویز دار حداد ماهر:

عموماً مرکز خریدی که بتواند محصولاتی که عرضه می کند را گارانتی و ضمانت کند دارای اعتبار کافی می باشد. در همین خصوص یک مرکز در جهت فروش باسکول را به شما معرفی می کنیم، فروشگاه تجهیزات به صورت اینترنتی فعالیت می کند.باسکول ها در مدل های مختلفی تولید می شوند. برخی از آنها مکانیکی می باشند و برخی دیگر دیجیتالی هستند. در نظر داشته باشید که باسکول های مکانیکی قادرند در تمامی مکان های خشن مانند باربری ها و مکان های پر گرد و غبار مانند کارخانه های گچ و سیمان به سادگی و با بالاترین بازدهی به کار خود ادامه دهند، در نظر داشته باشید که باسکول های دیجیتالی به دلیل حساسیت بسیار زیاد به هیچ عنوان قادر نیستند در این مکان ها دوام آورند. در خصوص باسکول مذکور باید اشاره کنیم که کمپانی حداد ماهر سالهای بسیار متمادی در زمینه تولید باسکول های دیجیتال و مکانیکی فعالیت می کند، در خصوص باسکول مذکور باید بگوییم که این باسکول مکانیکی از نوع وزنه دار می باشد بنابراین برای انجام فرآیند توزین باید از وزنه استفاده کرد. این باسکول جزو باسکول های ظرفیت مناسب و قیمت مناسب می باشد به همین جهت مورد استقبال بسیاری از مشاغل قرار گرفته است.

فروش باسکول در فروشگاه تجهیزات - توضیحات کلی در خصوص باسکول ۲۰۰ کیلوگرمی آویز دار حداد ماهر:

این باسکول را می‌توان به لحاظ رنگ بدنه از مدل های پیشین آن متمایز کرد، در این مدل از رنگ های شادتر استفاده شده است. سیستم عملکردی این باسکول با وزنه، آویز و شاهین انجام می شود. همانطور که می دانید به هیچ عنوان نمی توان دقت این باسکول ها را با مدل‌های دیجیتال مقایسه کرد اما همانطور که در بالا اشاره شد هنوز هم این باسکول متقاضیان خود را دارند. مقاومت بالا و کیفیت بدنه بسیار زیاد در برابر ضربه مزید بر علت شده است که این نمونه محبوب‌ تر از نمونه های دیجیتال باشد.

فروش باسکول در فروشگاه تجهیزات - ظرفیت و سایز باسکول ۲۰۰ کیلوگرمی آویز دار حداد ماهر:

صفحه توزین در این باسکول سایزی در حدود ۴۱×۵۷ سانتی متر دارد، این سایز یکی از بهترین سایز های باسکول می باشد. ظرفیت این باسکول همانطور که از نامش پیدا است حدود ۲۰۰ کیلوگرم می باشد.

فروش باسکول در فروشگاه تجهیزات - ساختار بدنه باسکول ۲۰۰ کیلوگرمی آویز دار حداد ماهر:

همانطور که می توان حدس زد این باسکول دارای وزن سنگینی است و همین سنگینی وزن باعث شده است که کاربر نتواند آن را به‌ خوبی جابجا کند، اما کمپانی سازنده برای این مشکل راه حلی بسیار مناسب در نظر گرفته است و در زیر این باسکول چرخ هایی را تعبیه کرده است که توسط این چرخ ها جابجا کردن دستگاه همانند جابجا کردن یک سبد میوه آسان است.

فروش باسکول در فروشگاه تجهیزات - ویژگی های باسکول ۲۰۰ کیلوگرمی آویز دار حداد ماهر:

یکی از ویژگی های بارز و آشنای این باسکول استفاده نکردن از منبع برق می باشد، بنابراین برای صاحبان این باسکول ها هزینه های اضافی در بر نخواهد داشت. در نظر داشته باشید که این باسکول به دلیل ساختار ساده به هیچ عنوان دچار مشکل و و خرابی نمی شود.

فروش باسکول در فروشگاه تجهیزات:

فروشگاه تجهیزات در خصوص فروش باسکول و فروش ترازو بسیار حرفه ای عمل کرده است، خریداران می‌توانند به صفحه فروش باسکول در سایت تجهیزات مراجعه و تمامی مدل های باسکول را در آنجا مشاهده کنند. امکان مقایسه تمامی باسکول ها در سایت تجهیزات به سادگی امکان پذیر است، این مقایسه ها می تواند به لحاظ قیمتی یا به لحاظ عملکردی و حتی به لحاظ شکل ظاهری صورت گیرد. یکی از امتیازات خرید غیر حضوری حذف شدن هزینه های حمل و نقل می باشد، بنابراین این امتیاز را از دست ندهید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()