اره استخوان بر رومیزی در فروشگاه تجهیزات - اره استخوان بر رومیزی امگا موسوی مدل SE210

اره استخوان بر رومیزی امگا موسوی در واقع یک اره قصابی به شمار می آید و در داخل کشور تولید شده است. این دستگاه به وسیله متخصصان و کارشناسان ایرانی ساخته و پرداخته شده و به بازار عرضه گردیده است. در نظر داشته باشید که این دستگاه بسیار با کیفیت است و با استاندارد ce اروپا و کاملاً منطبق می باشد و یک تولید بسیار حرفه ای و افتخار آمیز برای کشور است. همانطور که مستحضر هستید استاندارد ce اروپا از گواهینامه‌ های کاملا معتبر جهانی می باشد بنابراین افرادی که تمایل دارند این اره استخوان بر رومیزی را برای خرید انتخاب کنند مطمئناً امتیاز خوبی نسبت به مدل های دیگر کسب کرده اند. در نظر داشته باشید که استاندارد ذکر شده به دو منظور به تجهیزات داده می شود، این دو منظوره عبارت است از:

مقصود اول در رابطه با مسائل بهداشتی

و مقصود دوم در رابطه با مسائل ایمنی.

بدیهی است که مسائل ایمنی برای اروپایی ها در اولویت قرار دارد، بنابراین این دستگاه کاملا ایمن و بهداشتی برای مصارف قصابی می باشد.

اره استخوان بر رومیزی در فروشگاه تجهیزات - ساختار بدنه ای و قدرت موتور اره استخوان بر رومیزی امگا موسوی مدل SE210

این اره استخوان بر رومیزی ارتفاعی در حدود ۱۱۰ سانتیمتر دارد، سایز عرشه یا میز کار این دستگاه ۵۰ در ۵۰ سانتی متر است.

در خصوص توان موتور اره استخوان بر رومیزی امگا می توان به قدرتی معادل یک و نیم اسب بخار اشاره کرد، در واقع این موتور با این قدرت بخش اعظم قیمت دستگاه را به خود اختصاص داده است. دور موتور این دستگاه rpm ۱۴۰۰ می باشد توجه داشته باشید که این کلمه اختصار میزان دور در دقیقه می باشد، با این دور موتور اره استخوان بر رومیزی قادر است مدل های گوناگون استخوان های ضخیم را نیز برش دهد.

در خصوص ساختار بدنه این دستگاه می‌توان به یک نکته دیگر اشاره کرد، آن هم دمونتاژ شدن اجزای دستگاه به شکلی کاملاً راحت و آسان می باشد. این مسئله باز هم می‌تواند یکی از پارامتر های اصلی شستشو و بهداشت باشد.

اره استخوان بر رومیزی در فروشگاه تجهیزات - ارتفاع برش اره استخوان بر رومیزی امگا موسوی مدل SE210

ارتفاع برش در این محصول ۳۳ سانتی متر می باشد و عرض برش گوشت و استخوانی که این دستگاه قادر به تیکه کردن آنها می باشد به ۲۳.۵ سانتی متر می رسد. به همین جهت از این اره استخوان بر رومیزی می توان برای مصارف صنعتی مانند آشپزخانه های صنعتی، رستورانها، قصابی ها، مراکز پروتئینی، کشتارگاه ها و دیگر زمینه های مربوط به گوشت و استخوان استفاده کرد.

فروشگاه تجهیزات - ایمنی و بهداشت اره استخوان بر رومیزی امگا موسوی مدل SE210

به لحاظ ایمنی این اره استخوان بر رومیزی توسط کمپانی سازنده به گارد محافظ تجهیز شده است، در واقع این گارد محافظ حکم یک بازوی هدایت کننده گوشت را دارد. این بازو استخوان و گوش را به سمت اره هدایت می کند.

در خصوص مسائل بهداشتی اره مذکور می توان به آلیاژ استیل و آلومینیوم فشرده در ساختار دستگاه اشاره داشت. استفاده از این دو آلیاژ به به منظور زنگ نزدن دستگاه و خورندگی آن می باشد، این آلیاژ ها با مسائل بهداشتی همسو هستند. توجه داشته باشید این مزیت کاربران را قادر می سازد تا مسائل بهداشتی را به سادگی و با سرعت انجام دهند.

خرید اره استخوان بر رومیزی امگا موسوی مدل SE210 از فروشگاه تجهیزات

یک سایت معتبر برای خرید انواع و اقسام تجهیزات آشپزخانه ای صنعتی و نیمه صنعتی مرکز خرید اینترنتی تجهیزات می باشد. در این سایت تمامی کالاها با قیمت بسیار مناسب و تکرار نشدنی و همچنین کاملا اورجینال و اصلی در اختیار خریداران قرار داده می شود. در نظر داشته باشید که خرید غیر حضوری امتیازاتی مانند حذف شدن کلیه هزینه‌ های حمل و نقل و سهولت در انجام  خرید اره استخوان بر ایستاده را برای تمامی خریداران به ارمغان خواهد آورد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 602
نمایش همه
علاقه مندی ها ()