در ادامه می خواهیم یکی از مدل‌ های مطرح و معروف این دستگاه را معرفی کنیم.

فروشگاه تجهیزات - فیش پرینتر حرارتی بیکسلون مدل SRP-350PLUSIII

این فیش پرینتر حرارتی ساخت شرکت بیکسلون می باشد و یکی از مرغوب ترین و پرسرعت ترین دستگاه های فیش پرینتر حال حاضر در بازار می باشد. در واقع این فیش پرینتر تفاوت های کوچکی به لحاظ ظاهری با نمونه های قبلی تولیدی توسط شرکت بیکسلون دارد، در ادامه بیشتر در خصوص جزئیات فنی و حرفه ای پرینتر توضیح خواهیم داد.

فروشگاه تجهیزات - سرعت چاپ و قابلیت های چاپ بارکد در فیش پرینتر حرارتی بیکسلون مدل SRP-350PLUSIII

دستگاه فیش پرینتر حرارتی بیکسلون در مدل مذکور به استثنای چاپ رسید و فیش برای مراکزی مانند اداره جات، فروشگاه ها، مراکز پستی و غیره می توانند بارکد های دو بعدی و تک بعدی را نیز چاپ کنند. در نگاه اول شاید تصور کنید که تعداد این بارکد ها چندان زیاد نیست اما این بارکد ها در واقع در زمره بارکد های پرکاربرد قرار دارد، همچنین شامل QR کد ها نیز می شوند.

سرعت چاپ در این دستگاه ۳۰ سانتیمتر بر ثانیه است و کیفیت چاپ آن برابر با dpi ۱۸۰ می باشد. اگر بخواهیم سرعت این چاپگر را با مدل قبلی آن مقایسه کنیم به جرأت می توان گفت که سرعت در این دستگاه ۲۰ درصد افزایش یافته است، مکانیزم عملکردی این فیش زن به صورت حرارتی صورت می گیرد.

فروشگاه تجهیزات - کیفیت چاپ عمر و مفید هد در فیش پرینتر حرارتی بیکسلون مدل SRP-350PLUSIII

ابتدا اشاره کنیم به واحد عرض چاپ در این دستگاه که به 7.2 سانتی متر می باشد، در خصوص کیفیت ساخت و طراحی پرینتر های کمپانی بیکسلون نیاز به توضیح نیست زیرا در دنیا حرف اول را می زنند. یکی از ویژگی های این پرینتر ها ماندگاری بالای آنها می باشد که دستگاه های تولیدی کمپانی بیکسلون در خصوص این موضوع در وضعیت رضایت بخشی قرار دارند. عمر مفید هد پرینتر این دستگاه در حدود ۱۵۰ کیلومتر می باشد، عمر مفید برش دهنده فیش ها نیز نزدیک به دو میلیون و ۸۰۰ هزار برش می باشد.

فروشگاه تجهیزات - حافظه و رابط های فیش پرینتر حرارتی بیکسلون مدل SRP-350PLUSIII

این دستگاه دارای حافظه خارجی ۶۴ مگابایتی می باشد، همچنین حافظه داخلی آن ۳۲ مگابایت است. این حافظه ها قابلیت های زیادی به همراه دارند، به عنوان مثال می توان برای فراخوانی سریعتر بارکد ها و همچنین ذخیره برچسب‌ ها از آنها استفاده کرد .

رابط ها یا پورت های این دستگاه عبارت است از:

رابطه آر ۲۳۲

رابط usb

رابطه اینترنت.

توجه داشته باشید که این پورت ها تنها راه ارتباطی دستگاه های دیگر با این پرینتر نیست بلکه این دستگاه قادر است از طریق بلوتوث و وای فای نیز به دستگاه های جانبی متصل شود و این یک امتیاز برجسته است زیرا می توان به وسیله این رابط ها به تلفن همراه هوشمند، کامپیوتر و لپتاپ متصل شد. خرید پرینتر بیکسلون را از سایت انجام دهید. 

فروشگاه تجهیزات - سیستم عامل های قابل اجرا در فیش پرینتر حرارتی بیکسلون مدل SRP-350PLUSIII

در نظر داشته باشید که این فیش پرینتر حرارتی می تواند با سیستم عامل‌ های اندروید، ios و ویندوز سازگاری داشته باشد. مطمئناً این امتیازات زمینه کاری دستگاه را گسترده تر خواهد کرد به دلیل اینکه اکثر برنامه های طراحی رسید و فیش به وسیله این سیستم عامل ها به سادگی صورت گرفته و فرمان چاپ صادر می شود و به دلیل اینکه اکثر لپ تاپ ها و گوشی ها با این سیستم عامل ها کار می کنند این امکان سریع تر و راحت تر صورت می گیرد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 537
نمایش همه
علاقه مندی ها ()