انواع برچسب کاغذی در هایپرجیم:

در خصوص برچسب های کاغذی و استفاده های آن می توان گفت که امروزه کاربردهای آنها بر همگان مبرهن آشکار است. از این برچسب ها می توان برای موارد بسیاری استفاده کرد. امروزه انواع مختلفی از این  برچسب کاغذی تولید می‌شود که هر کدام کاربردهای خاصی دارند، در این مقاله سعی می کنیم برخی از آنها را معرفی کنیم.

برچسب کاغذی مات:

از این برچسب ها زمانی استفاده میشود که چاپ به وسیله ریبون حرارتی در ماشین های چاپ، لیبل و بارکد مورد استفاده قرار گیرد. برچسب کاغذی به خاطر چاپ پذیری بسیار مناسبی که دارد و می‌تواند به راحتی با مدل های مختلف ریبون حرارتی به واسطه سطح مطلوبش سازگار باشد بسیار پر فروش است.

برچسب های کاغذی حرارتی

از این برچسب ها به واسطه بیشترین کیفیت چاپ و کمترین هزینه در صنایعی که به ثبت و کنترل بارکد روی کالا نیاز دارند استفاده می شود و بسیار مقرون به صرفه می باشند. همینطور مشکلاتی را که چاپ و خطوط باریک دارند را به حداقل می رساند، امتیازاتی که این برچسبها دارند عبارت است از:

راحتی در استفاده و همینطور چاپ در چاپگر های حرارتی می باشد.

به واسطه بافت مطلوب کاغذ این برچسب، سطح چاپ بسیار یکنواخت و بدون چروک است.

زمان چاپ کردن روی این برچسب ها بسیار کم است.

این برچسب‌ها دوستدار محیط زیست هستند زیرا در آنها از جوهر و مرکب چاپ استفاده می شود.

برچسب کاغذی می‌تواند به راحتی در برابر مواد شیمیایی، نور، روغن، چسب و غیره مقاومت کند.

مدلهای مختلفی از این برچسب وجود دارد که بخشی از آنها عبارت است از:

برچسب برای مصارف لوله های آزمایشگاهی شیشه ای بی آنکه اثر چسب بر روی آنها بماند

استفاده از برچسب کاغذی برای لوله های آزمایشگاهی پلاستیکی

قابلیت جابجایی مجدد بر روی سطح های مختلف.

فروشگاه تراز ایران مفتخر است که انواع و اقسام برچسب کاغذی را دارا می باشد تراز ایران این برچسب ها را به صورت عمده و یا جزئی به هر نقطه ای از کشور که مایل باشید ارسال می کند.

خرید برچسب کاغذی از هایپرجیم :

برچسب کاغذی بر اصول استاندارد لیبل پرینتر های روی میزی و همچنین لیبل زن های صنعتی ساخته می‌شود. جنس این برچسب ها از الیاف کاغذ ساخته شده است به همین دلیل به آسانی پاره میشود. در خصوص رنگ و سایز برچسب های کاغذی می توان گفت که تنوع بسیار زیادی دارند. کاربران می‌توانند نسبت به سایز و ابعاد محصولات خود و همچنین مشخصات پرینتر یکی از انواع برچسبهای کاغذی را انتخاب کنند.

برچسب کاغذی به دو گروه تقسیم می شوند:

گروه اول لیبل ریبونی

گروه دوم لیبل حرارتی

اعمال چاپ روی برچسب کاغذی به شکل حرارت مستقیم و غیر مستقیم صورت میگیرد. در چاپ به صورت حرارتی همانطور که از اسمش پیداست با اعمال حرارت فرایند چاپ روی برچسب های کاغذی انجام می شود. این فرایند به صورت مستقیم برچسب‌ها را در مقابل حرارت قرار می دهد، در این مکانیزم نیاز به ماده مصرفی نمی باشد به همین جهت استفاده از لیبل حرارتی بسیار محبوب و پرطرفدار است اما جزء دوام های کم در چاپ می باشد.

فرآیند چاپ برچسب گلاسه ها غیر مستقیم صورت می گیرد و همچنین نمی توان بدون ریبون بر روی لیبل گلاسه عملیات چاپ را انجام داد، موادی که برای برچسب های گلاسه استفاده میشود ریبون وکس و وکس رزین است.

یکی از پر فروش ترین نوع برچسب ها برچسب کاغذی می باشد، این برچسب ها را می توان بر روی تمامی سطوح اعمال کرد.

در خصوص قیمت  فروش لیبل کاغذی و لیبل های کاغذی می‌‌توان مطمئن بود که قیمتشان بسیار پایین تر از سایر لیبل ها می باشد. یکی از بهترین روشهای درج بر روی کالاها توسط برچسب کاغذی انجام می شود.

افرادی که می‌خواهند انواع و اقسام برچسب های کاغذی را تهیه کنند می توانند به فروشگاه تراز ایران مراجعه کنند حتی می توانند از فروشگاه تراز ایران به صورت عمده و با قیمت بسیار نازل این برچسب ها  را تهیه کنند.

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 482
نمایش همه
علاقه مندی ها ()