فروش فیش پرینتر در تراز ایران :

این مقاله تصمیم دارد در خصوص  فیش پرینتر ها صحبت کند. تقریباً بیش از بیست سال است از این دستگاه در تجهیزات فروشگاهی و اداری استفاده می شود. فیش پرینتر ها به دو گروه تقسیم می‌شوند:

گروه اول پرینترهای حرارتی

گروه دوم پرینترهای سوزنی

نخست در معرفی فیش پرینتر های حرارتی می توان گفت اینوع پرینترها دو زیر مجموعه دارند:

چاپگر هایی که با حرارت مستقیم چاپ را انجام میدهند

چاپگر هایی که با حرارت غیر مستقیم چاپ را انجام می دهند.

مطمئناً این نکته در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است که شما به حجم مصرفی خود بیشتر دقت کنید، زیرا گوناگونی پرینتر در بازار بسیار زیاد است.

دستگاه های پرینتر در ۳ مدل تولید شده اند:

مدل اول سیاه رنگ

مدل دوم سفید رنگ

مدل سوم دو رنگ هستند.

نکته ای که حائز اهمیت است این است که به سبب آنکه کاغذ دو رنگ در سطح بازار یافت نمی شود این مدل آنچنان کارایی ندارد.

تعریف فیش پرینتر:

یکی از مهمترین امتیازات فیش‌ پرینتر عمر طولانی چاپگرهای آن است. همچنین نیاز به شارژ در این چاپگرها وجود ندارد. این فیش پرینتر ها با سرعت بسیار بالایی فرایند چاپ را انجام میدهند و هزینه های جانبی بسیار ناچیزی دارند. مزیت این نوع فیش پرینتر تنها در مقایسه با پرینتر لیزری و پرینتر جوهر افشان این است که فضای کمتری را در بر می‌گیرد، همچنین کار کردن با آنها توأم با آرامش است زیرا به هیچ عنوان سر و صدا ندارد.

شما می توانید برای تهیه فیش پرینتر ها به مرکز خرید اسکیل مراجعه کنید، همچنین این مرکز خرید برای استفاده از سیستمهای امن پرداخت اینترنتی اقدامات قابل توجهی انجام داده است. شما می توانید با امنیت کامل و همچنین کمترین خطا، خرید خود را انجام دهید. خصوصاً فروشگاه اسکیل با توجه به بیماری کرونا خدمات ویژه ای را ارائه کرده است که شما خریداران بتوانید بدون رفت و آمد خرید خود را تنها با گوشی خود انجام دهید.

فیش پرینتر های موجود در تراز ایران:

فیش پرینتر ها نامهای متفاوتی در بازار ایران دارد، از قبیل دستگاه صدور فاکتور، دستگاه فیوژن، چاپگر حرارتی، دستگاه چاپ رسید، دستگاه صدور فاکتور و غیره.

این مدل پرینتر ها که در واقع به پرینتر های فروشگاهی معروف هستند اصولاً در فروشگاه های بزرگ و فست فودها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در برخی اوقات به این فیش پرینتر ها فیش پرینتر فست فود نیز گفته می شود.

طریقه کار فیش پرینتر به صورت اعمال حرارت بر روی رول کاغذ مخصوص پرینتر است. در این فرآیند پس از اعمال حرارت عملیات چاپ صورت می گیرد. این پرینترها به جوهر و ریبون به هیچ عنوان نیاز ندارند، از این محصولات در فروشگاه ها و رستوران ها نیز استفاده می شود. این نوع دستگاه دارای برند های متفاوت و گوناگونی هستند از قبیل: برندهای اپسون، اسکار، بیکسلون و غیره. اینها نمونه ای از برندهای موجود هستند.

بهترین فیش پرینتر:

برخی افراد به دنبال خرید دستگاه فیش زن کارکرده هستند البته این کار پیشنهاد نمی شود زیرا امکان دارد این دستگاه ها عمر خود را کرده باشند و با کوچکترین اعمال فشاری دچار مشکل شده و از رده خارج شود.

مطمئنا اصل اساسی در خرید فیش پرینتر قیمت آن است که قبل از انتخاب باید در نظر گرفته شود. شما می توانید قیمت این دستگاه را بر اساس نیازتان تعیین کنید و مطمئناً هرچه نیاز شما گسترده تر باشد قیمت آن نیز بالاتر است. ابتدا باید انواع مختلف این دستگاه را بررسی کنید و برندهای آن را بشناسید سپس به راحتی نسبت به هزینه‌ای که می‌خواهید در خصوص خرید این دستگاه کنید یکی از آنها را خریداری کنید.

اصل بعدی در خصوص خرید لیبل پرینتر و فیش پرینتر ها این است که باید این موضوع در نظر گرفته شود که کیفیت دستگاه در چه سطحی است، این دستگاه باید بتواند در هنگام چاپ کیفیت ویژه‌ای داشته باشد زیر بعضی از آنها که زمینه چاپشان مشکی می باشد ایراداتی دارند بنابراین در این خصوص باید دقت بیشتری کرد.

شما می توانید تمامی اطلاعات مربوط به فیش پرینتر را در مرکز خرید بزرگ تراز ایران به دست آورید، اگر برند خاصی از این محصول را در نظر دارید می توانید از فروشگاه تراز ایران آن را غیر حضوری خریداری کنید.

 تراز ایران

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 609
نمایش همه
علاقه مندی ها ()