خرید لیبل پرینتر از تراز ایران برای استفاده در صنایع:

لیبل پرینتر ها امروزه در صنایع مختلف برای تسهیل در کارها و سرعت بخشیدن به آنها مورد استفاده قرار می گیرد. این  لیبل پرینتر ها با نام های مختلفی در بازار وجود دارند، از قبیل:

پرینتر لیبل زن

چاپگر لیبل

بارکد پرینتر.

در واقع کار این محصولات چاپ بر روی لیبل ها می باشد. این لیبل ها ممکن است کارت استوک و یا لیبل چسبدار باشند، مطمئناً تفاوت بسیار زیادی بین پرینترهای معمولی و چاپگرهای لیبل زن وجود دارد. هر کدام از این دو دستگاه مکانیزم های ویژه تغذیه کاغذ مخصوص به خود را نیاز دارند، از این فرآیند برای به کارگیری صفحات و یا استوک های رولی که برش خورده اند بهره می گیرند. کاربردهای بسیار گوناگون و بی حد و حصر چاپگرهای لیبل باعث شده است که محبوبیت بسیار زیادی به دست آورند. کاربردهای این دستگاه اعم از: چاپ کردن قیمت فروش، لیبل زنی بر روی بسته بندی، لیبل زنی بر روی نمونه های خون، لیبل زنی بر روی مواد آزمایشگاهی و غیره می باشد.

خوراک لیبل پرینتر:

عموماً خوراک های لیبل پرینتر ها مدلهای مختلفی دارند، برخی از این خوراک ها(لیبل ها) عبارتند از:

لیبل شیشه ای

لیبل‌های حرارتی

لیبل صدفی

لیبل های متال

لیبل کاغذی

لیبل نوارتایوک.

مدل های مختلف این محصول بر اساس فضای مورد استفاده آن:

تگ پرینتر آر اف آی دی

لیبل پرینتر صنعتی

لیبل پرینتر رومیزی

لیبل پرینتر سفارشی.

جا دارد که مدل های مختلف ریبون در ارتباط با لیبل پرینتر ها را در این مقاله معرفی کنیم. در واقع چهار نوع از ریبون ها برای پرینترها مورد استفاده قرار می گیرد، البته این مدل پرینترهای انتقال حرارت هستند.

این چهار مدل عبارت است از:

ریبون وکس رزین

ریبون وکس

ریبون سوپر رزین

ریبون رزین

خریداران عزیز می توانند برای خرید انواع مختلف لیبل پرینتر ها مانند خرید فیش پرینتر به فروشگاه تراز ایران مراجعه کنند، در این فروشگاه قیمتها بسیار نازل و مناسب است. فروشگاه تراز ایران از بهترین اجناس در عرضه به مشتریان استفاده می کند.

خرید لیبل پرینتر از تراز ایران:

لیبل پرینتر ها امروزه کاربرد متداولی در صنایع مختلف دارند، به آنها چاپگر برچسب نیز می‌گویند. طیف وسیعی از مواد برچسبی مثل مواد پلیمر مصنوعی و کاغذ در این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. یک نوع لیبل پرینتر بسیار پیشرفته تر وجود دارد که بر روی دستگاه صفحه کلید و نمایشگر است وجود دارد و کاملاً مستقل عمل می کند. البته در مکان های محدودی می توان از آن استفاده کرد. مطمئناً برخی لیبل پرینتر ها را با پرینتر های معمولی اشتباه می‌گیرند، اما این دو دستگاه با هم فرق های زیادی دارند. در واقع لیبل پرینتر ها عملکردهای ویژه تغذیه کاغذ هستند که به واسطه آن، لیبل های رولی و صفحات برش خورده را به کار گیرند.

اهمیت لیبل پرینتر:

لیبل پرینتر ها مصارف بسیار گسترده‌ای در صنایع گوناگون دارند، هر محصول نیازمند استفاده از یک نوع لیبل در بسته بندی های متفاوت می باشد.

مکانیزم عملکرد لیبل ها با یکدیگر متفاوت است برخی از لیبل پرینترها به صورت حرارتی و برخی به صورت کارتریجی کار خود را انجام می دهند.

مکانیزم لیبل ها

در واقع عملکرد اصلی فرایند چاپ در پرینترهای لیبلی به شکل حرارتی است، فایل های تعبیه شده در نرم افزار های طراحی لیبل بعد از انتقال به لیبل پرینتر ها به وسیله هد دستگاه به ریبون انتقال پیدا میکنند، این فرآیند باعث چاپ بر روی لیبل می شود.

لیبل های حرارتی:

همانطور که میدانید در این دستگاه ها مکانیزم چاپ به شکل انتقال حرارت است و به همین خاطر میتوان بدون اینکه ریبون در اختیار داشته باشید به راحتی بتوانید از لیبل های حرارتی استفاده کنید.

در فروشگاه بزرگ تراز ایران انواع لیبل پرینتر ها موجود می باشند و شما می توانید بنا به نوع مصرفتان یکی از آنها را انتخاب کنید. همچنین می توانید این مدل ها را در سایت ویژه فروشگاه تراز ایران ببینید و خرید تان را به صورت غیر حضوری و بسیار مطمئن انجام دهید.

تراز ایران

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 504
نمایش همه
علاقه مندی ها ()