ویدئو پروژکتور ها دستگاه های بسیار مهم در بخش آموزش و ارائه اطلاعات هستند که کاربرد گسترده ای از دستگاههای  مینی ویدئو پروژکتور  در محیط‌ های کاری ، محیط‌ های آموزشی ريال همایش ها و کنفرانس ها و منازل مشاهده می‌شود. ویدئو پروژکتور ها اطلاعات را از دستگاه های ورودی همچون موبایل ،لپ تاپ ، کامپیوتر فدوربین دیجیتال و غیره دریافت می کنند و آن را به صورت بزرگنمایی شده در پرده نمایش اجرا می نمایند.

ویدئو پروژکتور ها از زمان های گذشته تا به امروز تغییرات سیار زیادی داشته اند و بسیار کاربردی تر شده اند همچنین مشخصات مینی ویدئو پروژکتور از نظر کیفیت و ورودی ها بسیار پیشرفته تر شده و همچنین انواع جدید ویدئو پروژکتور ها از جمله ویدئو پروژکتور جیبی، ویدئو پروژکتور وای فای دار و مینی ویدئو پروژکتورها به تولید رسیدند. فروشگاه نیزار کالا یکی از تولیدکنندگان بزرگ دستگاه‌های مینی ویدئو پروژکتور می باشد که با تلاش بسیار مداوم خود توانسته متناسب با نیاز بازار، دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور را به تولید برساند و آن را با قیمت بسیار مناسبی به دست مصرف کنندگان برساند.

خرید مینی ویدئو پروژکتور ها

دستگاه‌ های جدید پروژکتور ها ،  مینی ویدئو پروژکتورها هستند که کاربری های گوناگونی دارند و در کنفرانس ها ،محیط های کاری و غیره مورد استفاده قرار داد. مینی ویدئو پروژکتور حجم بسیار کمی دارد و قابل حمل می باشد و همین جهت افراد زیادی خواهان خرید این دستگاه می باشند. مینی ویدئو پروژکتور را با نام ویدئو پروژکتور های جیبی نیز می شناسند. امروزه قیمت خرید دستگاه های ویدئو‌پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور جیبی افزایش بسیار زیادی داشته و به همین جهت قیمت واحدی را نمی‌توان برای ویدئو پروژکتورها در نظر گرفت اما شما با خرید مینی ویدئو پروژکتور و انواع ویدئو پروژکتور ها از نیزار کالا می توانید آن را به قیمت عرضه مستقیم دریافت نمایید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 711
نمایش همه
علاقه مندی ها ()