بهترین گاو صندوق خانگی در تجهیزات:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با گاوصندوق خانگی توضیح دهیم. مثلاً شما با اطلاع داشتن از از تمامی استانداردهای درج شده در گاوصندوق شما می‌توانید مشخص کنید که چه نوع گاوصندوقی به لحاظ امنیتی برای شما مفید است. نکته بعدی برای خریدارانی نیز که طرفدار گاوصندوق هایی هستند. این است که جایگاه آنها ثابت است.یعنی آنها را با بتن در زمین کار می گذارند. این خریداران عزیز که به لحاظ ثابت بودن گاوصندوق خانگی، آن را خرید می‌کنند. سرقت آن به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد اما باید نکته دیگری را نیز در نظر داشته باشند. به دلیل اینکه این گاوصندوق خانگی با بتن در زمین کار گذاشته می‌شوند.

بسیاری از خریداران فکر می‌کنند که در برابر حریق و آتش کاملاً امن هستند و آتش بتن را نمی تواند نابود کند. اینیک تصور کاملاً غلط است. نکته ی دیگری که در خرید گاوصندوق خانگی دیپلمات باید به آن توجه کنید. زبانه های گاوصندوق است که اعم از ثابت و متحرک می باشد. اگر تعداد زبانه های متحرک بیشتر باشد. طبعاً به همان میزان امنیت گاوصندوق خانگی شما بیشتر خواهد شد.یک نکته که شایان ذکر است این است که خیلی از مشتریان به باور غلط،فکرمی‌کنند گاو صندوقی که نسوز می باشد.

قطعاً می تواند ضد سرقت هم باشد و این کاملاً اشتباه است. گاوصندوق های پیشرفته امروزی دارای قفل های متعددی هستند که قفل های ترکیبی قفل های مکانیکی، قفل های الکترونیکی را شامل می شوند و شما بسته به هزینه ای که برای خرید گاو صندوق می کنید، می توانید امتیازات گاوصندوق خود را بالا ببرید.نکات مهم برای خرید گاوصندوق یکی این است که اگر مصرف شما روزانه و به تعداد بالا است. گاوصندوق هایی که دارای قفل الکترونیکی هستند بسیار برای شما مناسب می باشند. اگر محل زندگی شما دارای رطوبت بالایی است. در این صورت بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که قفل های مکانیکی دارند.البته در نظر سنجی های عمومی بیشترین خریداران، خریداران گاو صندوق هایی با قفلهای دیجیتالی هستند.بعضی از این گاو صندوق ها دارای قفل کودک نیز هستند و اگر شما در خانه کودک دارید، باید به این نکته هم توجه کنید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()