ویدئو پروژکتور جیبی همانند یک دوربین معکوس است یعنی به جای اینکه نور را دریافت کند ، نور را از لنز به سمت بیرون ارسال می کند. انواع ویدئو پروژکتور ها به تولید رسیده اند که هر یک دارای مشخصات مختلفی بوده و می‌توانیم با کسب اطلاعات در این زمینه خرید ویدئو پروژکتور جیبی را به صورت مناسب انجام دهیم. یکی از انواع ویدئو پروژکتور های بسیار پر طرفدار ویدئو پروژکتور جیبی می باشد که توسط نیزار کالا به فروش می رسد.

امروزه در بخش‌ های آموزشی و محیط‌ های کاری، دیگر از روش های سنتی برای انتقال اطلاعات استفاده نمی شود زیرا علاوه بر اینکه جذابیتی ندارد انتقال اطلاعات با استفاده از روش‌های سنتی ، تاثیرات بسیار کمی خواهد داشت. با پیشرفت تکنولوژی پروژکتور ها، انواع تصاویر و گزارش های کامپیوتری و فایل ها با استفاده از این دستگاه در جلسات ارائه می شود همچنین در بخش آموزش و سرگرمی نیز از ویدئو پروژکتور ها استفاده بسیار زیادی را مشاهده می‌کنیم. از این ابزار در عرصه تجاری و بازرگانی نیز استفاده شده و افراد می‌توانند تبلیغات خود را به راحتی از طریق ویدئو پروژکتورها انجام دهند.

فرانسیس جنکینز فردی بود که دستگاه ویدئو پروژکتور را به ساخت و با استفاده از آن عکس های به هم چسبیده با سرعت ۱۲۰ و چهارم ثانیه به نمایش درآورد اما در نهایت حامی مالی او، این دستگاه را از این فرد دزدید و آن را به سینما فروخت. این دستگاه امروزه پیشرفت های بسیار زیادی داشته و به دیتا پروژکتور تبدیل شده یعنی می‌تواند انواع اطلاعات را به نمایش دربیاورد.

تصاویر ایجاد شده توسط ویدئو پروژکتور جیبی بسیار با کیفیت بوده و از این دستگاه برای کاربردهای گسترده استفاده می شود. برای خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار با بهترین قیمت به سایت نیزار کالا مراجعه کنید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 733
نمایش همه
علاقه مندی ها ()