دستگاه های سبزی خرد کن یکی از تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی هستند. این دستگاه ها از نظر شکل ظاهری شامل انواع سطلی و بشقابی می شوند. سبزی خرد کن سطلی به دلیل شکل ساختاری و مخزن که شبیه سطل است به این نام خوانده می شوند. سبزی خرد کن های سطلی در مقایسه با انواع بشقابی تنوع بیشتری دارند. از این نوع دستگاه های سبزی خرد کن به دلیل برخوردای از مدل های کم حجم و کوچک در مصارف خانگی نیز استفاده می شود.

مزایای سبزی خردکن سطلی در مقایسه با سبزی خردکن بشقابی

سبزی خردکن های سطلی معمولا محبوبیت بیشتری نسبت به سبزی خردکن های بشقابی دارند. برخی از مهم ترین دلایل محبوبیت این دستگاه ها عبارت است از:

  • این دستگاه ها معمولا دارای در برای مخزن هستند. وجود در روی مخزن باعث می شود که سبزی ها حین خرد شدن و چرخش دستگاه به اطراف پاشیده نشوند. به ویژه در محیط خانه و فضاهای کوچک این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد؛
  • سبزی خردکن های سطلی تنوع بالایی از نظر حجم مخزن دارند. خریدار برحسب نیاز خود امکان خریدار دستگاههای با ظرفیت های مختلف را دارد. این نوع دستگاه ها با حجم مخزن پایین برای مصارف خانگی نیز در بازار وجود دارند؛
  • راحتی در استفاده از دیگر مزایای سبزی خردکن های سطلی است.

با توجه به مزایای بیان شده در آشپزخانه های صنعتی، هتل ها و خانه ها از این دستگاه استفاده می شود. سبزی خردکن های سطلی یکی از پرکاربردترین انواع سبزی خردکن برای مصارف خانگی هستند.

در آخر..

با توجه به اینکه سبزی خردکن سطلی توسط شرکت های مختلف داخلی و خارجی تولید و عرضه می شوند، ممکن است شما  در انتخاب دچار تردید شوید. مشاوره گرفتن از افراد با تجربه در این زمینه به شما کمک می کند که بهترین انتخاب را داشته باشید.

در فروشگاه کابان تجهیز شما امکان مشاهده انواع مختلف دستگاه سبزی خردکن را دارید. تنوع محصولات این مجموعه شرایطی فراهم می کند که با مشاهده مشخصات و قیمت محصولات مختلف، در زمانی کوتاه دستگاهی متناسب با سطح فعالیت و نیاز خود انتخاب کنید. مشاوران کابان تجهیز نیز آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید انواع مختلف تجهیزات آشپزخانه ای هستند. در صورت هرگونه ابهام و سوال هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند خرید دستگاه سبزی خرد کن بشقابی ، لطفا با کابان تجهیز تماس بگیرید.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 484
نمایش همه
علاقه مندی ها ()