امروزه از وسایل ضروری درآشپزخانه هر منزلی دستگاه رنده برقی است. در گذشته برای رنده کردن مواد غذایی از رنده های دستی استفاده می شد، اما این شیوه هم زمان زیادی را به خود اختصاص داد و همچنین احتمال آسیب به دستان هم وجود داشت. امروزه با پیشرفت علم و به خدمت گرفتن تکنولوژی برای راحتی بشر دستگاه رنده برقی تولید شده که با تهیه آن دیگر نیازی نیست فشار زیادی به دست و بازو‌های خود وارد کنید و آشپزی به کاری لذت بخش برای شما تبدیل خواهد شد.

یک رنده برقی یک ابزار مفید برای داشتن در هر آشپزخانه شلوغی است. استفاده از یک رنده دستی معمولی زمان زیادی می برد و به تلاش زیادی نیاز دارد. با یک رنده برقی ، می توانید سبزیجات و مواد غذایی زیادی را در چند دقیقه رنده یا خرد کنید. با استفاده از رنده برقی می‌توانید در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از مواد غذایی را رنده خرد یا قطعه قطعه کنید؛ بدون اینکه فشاری به مچ دست خود وارد کنید.

ما در این مقاله قصد داریم با پرداختن بیشتر به دستگاه رنده برقی اطلاعات شما عزیزان را نسبت به این محصول بالا برده و کمک شایانی در زمینه خریدتان داشته باشیم.

 معرفی دستگاه رنده برقی

دستگاه رنده برقی یکی از لوازم کاربردی در آشپزخانه است که قابلیت‌ رنده کردن، برش دادن میوه، سبزیجات، صیفی جات و سایر مواد غذایی مختلف را در خود جای داده است. استفاده از رنده برقی کاربردی می‌تواند این کار را برای شما ساده کند و ظرف مدت چند دقیقه مواد غذایی خرد شده را مطابق با سلیقه‌تان به شما تحویل دهد.

از رنده های برقی می توان تقریباً با هر سبزی که می توان خرد کرد از جمله هویج ، سیب زمینی و خیار استفاده کرد. برخی از رنده ها آنقدر همه کاره هستند که واقعاً یک غذاساز کامل محسوب می شوند. خرید خلال‌ کن براکس را از کابان تجهیز انجام دهید.

دستگاه رنده برقی یک وسیله بسیار مفید و کاربردی است که به واسطه آن قادر خواهید بود مواد غذایی مورد نیاز خود را تهیه کنید از جمله کمپوت ها این دستگاه با دارا بودن 5 رنده مخروطی شکل کاربرد های گوناگون و متنوعی دارد که شامل برش نازک، برش ضخیم، نازک شکسته و ضخیم است به گونه ای که هر کدام از آنها برای میوه یا سبزی خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. مثلاً برش های نازک برای خیار و سیب زمینی مورد استفاده قرار می گیرند اما برش ضخیم این محصول برای موادی که سفت تر هستند کاربرد بیشتری دارد.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 508
نمایش همه
علاقه مندی ها ()