جنس چاقوی شارژی کباب ترکی

تیغه های چاقوی شارژی کباب ترکی معمولا از فولاد و یا استیل ضد زنگ تهیه می شوند زیرا با برخورد مستقیم با غذا کاملا بهداشتی و استاندارد باشند، از سوی دیگر خود دستگاه به طور معمول تهیه شده از پلاستیک فشرده و مرغوب است که وزن سبکی دارد و در طولانی مدت دست آشپز را خسته نمی کند.

در میان قطعات به کار رفته در چاقوی برقی کباب ترکی تیغه ها قطعات مصرفی هستند و هر چند که تیز و با کیفیت باشند به مرور زمان نیاز به تعویض دارند از این رو برای دسترسی راحت تر مصرف کنندگان تیغه های جداگانه این محصول در بازار موجود است.

 چاقوی شارژی کباب ترکی وسیله ای شارژی، مدرن و به روز است که به منظور سرعت بخشیدن به فرایند برش و سرو راحت تر کباب ترکی تولید و عرضه شده است. همچنین همه کاترهای شارژی دونرکباب دارای دو تیغه تیز و برنده است که یک تیغه صاف و دیگری از نوع اره ای است. در این دستگاه پایه شارژ و باتری نیز تعبیه شده است.

چاقوی شارژی کباب ترکی دارای تیغه صاف و دندانه دار است و دسته آن دارای طراحی ارگونامیک است. دارای موتور قدرتمند بی صدا قابل استفاده با تمام روتاتور ها تیغه آن متحرک است.

قیمت این محصول

قیمت خرید چاقوی برقی کباب ترکی با توجه به نوع برند و همچنین بر اساس کارکرد و کیفیت آن متفاوت است. البته برخی برند ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. به طور کلی به هنگام خرید به تمامی جوانب این مدل چاقو توجه داشته باشید زیرا با خرید یک محصول با کیفیت خود را درگیر هزینه های جانبی، هزینه تعمیر و حتی هزینه تعویض نمی کنید.

قیمت چاقوی شارژی کباب ترکی به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ قدرت موتور، نوع تیغه، جنس ساختاری و برقی یا شارژی بودن از جمله عوامل مؤثر در این زمینه هستند. ضمن آنکه فروشنده نیز می‌تواند یکی از فاکتورهای مهم در قیمت چاقوی برقی کباب ترکی باشد.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 479
نمایش همه
علاقه مندی ها ()