از غذاهای محبوب ایرانیان که در فست فودها و رستوران ها طبخ می شود، کباب ترکی یا همان دنر کباب است.

برای برش راحت تر تکه های گوشت و مرغ که روی سیخ دستگاه کباب ترکی، غالبا از وسیله ای به نام چاقوی کباب ترکی یا همان کاتر کباب ترکی استفاده می شود.

این محصول یکی از بهترین تجهیزات برای برش لایه لایه گوشت و مرغ کباب ترکی به حساب می آید. کاربرد این محصول بسیار آسان بوده و شما را کاملاَ از داشتن نیروی ماهر چاقو زن برای برش تخصصی گوشت و مرغ بی نیاز می کند. این ویژگی موجب بالا رفتن دقت کار و هم‌چنین افزایش سرعت عمل می‌شود.

دسته بندی انواع چاقوی کباب ترکی

این دستگاه به سه صورت دستی، برقی و شارژی در بازار موجود است. نوع طراحی تیغه این دستگاه باعث شده است که برش کباب ترکی کاملاَ آسان شده و به صورت یک دست و تمیز انجام بگیرد.

پیچ موجود در پشت دستگاه برقی برای تنظیم ضخامت برش مورد استفاده قرار می گیرد و تا 8 میلی متر قابل تغییر است. خرید چاقوی برقی کباب ترکی را از کابان تجهیز انجام دهید. 

برندهای سازنده چاقوی کباب ترکی

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با این وسیله به معرفی چند برند معتبر سازنده چاقوی ترکی می‌ پردازیم:

  • جی دایک (Gdike)
  • لاتک (Latek)
  • جت (Jet)

کلام آخر

خرید چاقوی کباب ترکی برای رستوران داران و کسانی که قصد سرو این غذا را دارند امری مهم و ضروری است. این چاقو با بهره گیری از طراحی مدرن به صورت مساوی و با اندازه یکسان کباب ترکی را برش زده و در کیفیت نهایی کار نیز تاثیر زیادی دارد.شاید بسیاری از افراد این ذهنیت را دارند که این چاقو مانند یک چاقوی معمولی بوده و احتیاجی به پرداخت هزینه بیشتر برای خرید آن نیست. از همین رو در این مطلب سعی کردیم که کاربرد دقیق چاقوی کباب ترکی را شرح داده و اگر قصد سرو کباب ترکی در رستوران و فست فود خود را دارید، شما را به طور کامل از ضرورت تهیه آن آگاه کنیم.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()