خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی از تراز ایران:

یکی از پرکاربرد ترین مدلهای چرخ گوشت در سطح بازار که از محبوبیت بسیار زیادی نیز برخوردار است چرخ گوشت نیمه صنعتی است. دلیل این محبوبیت به این خاطر است که این چرخ گوشت در واقع کاربری آن در دو مدل صورت می گیرد. چرخ گوشت نیمه صنعتی در واقع ادغامی از چرخ گوشت ساده خانگی و چرخ گوشت های صنعتی میباشد، بنابراین به راحتی می توان در هر دو مکان از چرخ گوشت نیمه صنعتی استفاده کرد. در چرخ گوشت های صنعتی اگر دقت کرده باشید ظرافت، زیبایی و حجم کم در ساختار آنها به هیچ عنوان دیده نمی شد، اما در نوع چرخ گوشت نیمه صنعتی زیبایی و ظرافت نیز از جمله مسائلی بوده که تولید کنندگان به آن توجه کرده اند.

اهمیت چرخ گوشت نیمه صنعتی:

بنابراین به خاطر کیفیت و قدرت نیمه صنعتی این چرخ گوشت و در کنار آن زیبایی که به این دستگاه اضافه شده است خانواده ها و مراکزی مانند قصابی ها به طرف این دستگاه سوق پیدا کرده اند و بسیار علاقه دارند یکی از مدلهای چرخ گوشت نیمه صنعتی را خریداری کنند. این چرخ گوشتها در عین زیبایی بسیار با دوام و با کیفیت نیز می باشد. تیغه هایی که در چرخ گوشت نیمه صنعتی به کار رفته است از آلیاژ بسیار خاصی تولید شده است و بسیار این تیغه ها تیز میباشند بنابراین به راحتی می توانند گوش ها را با کیفیت عالی چرخ کنند. حتی می‌توانند استخوان‌های کوچک را نیز همراه با گوشت چرخ کنند، زیرا موتوری که در این نوع چرخ گوشت به کار رفته است بسیار از چرخ گوشت های خانگی قویتر است. در تولید چرخ گوشت نیمه صنعتی دو مدل موتور از نوع تسمه ای و گیربکس ای به کار رفته است.

یکی از مراکزی که تمامی انواع این چرخ‌ گوشت ها را از جنس اصلی برای عرضه به مشتریان قرار داده است فروشگاه بزرگ تراز ایران می باشد. مطمئناً در این فروشگاه شما از تنوع و گوناگونی چرخ گوشت های نیمه صنعتی شگفت زده خواهید شد.

اهمیت بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی در تراز ایران :

چرخ گوشت نیمه صنعتی یکی از متداول ترین نوع چرخ گوشت است. زیرا در واقع دو مدل چرخ گوشت در یک چرخ گوشت تلفیق شده اند. از چرخ گوشت نیمه صنعتی می توان به عنوان یک چرخ گوشت ساده در خانه از آنها استفاده کرد و همچنین در کارخانه ها نیز می توان از این وسیله بهره گرفت. در واقع این چرخ گوشت دو منظوره طراحی شده است. طراحی چرخ گوشت نیمه صنعتی عموما به شکل روی میزی می باشد، و مطمئنا از چرخ گوشت های صنعتی بسیار کوچکتر هستند. از این چرخ گوشت ها عموماً در فروشگاه ها و کارگاه های نیمه صنعتی استفاده می شود. چرخ گوشت نیمه صنعتی در میان جامعه قصابان بسیار محبوب است. فروش چرخ گوشت امگا از طریق سایت انجام می گیرد. 

چرخ گوشت نیمه صنعتی مدل های متنوعی دارد و به دلیل گستردگی زمینه های بهره وری این چرخ گوشت هر روز بر تنوع، زیبایی و کارآیی این محصول اضافه می شود. مدل های مختلف چرخ گوشت نیمه صنعتی عبارت است از:

چرخ گوشت رومیزی

چرخ گوشت ایستاده

چرخ گوشت چرخ دار

چرخ گوشت بدون چرخ

چرخ گوشت یخچال دار

گوشت بدون یخچال

تمامی این مدل های چرخ گوشت دارای موتورهای تک فاز و سه فاز برای مصارف عمومی تر می باشند.

انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی:

اگر می خواهید انواع مختلف این محصول را ببینید می‌توانید به سایت تراز ایران مراجعه کنید، فروشگاه تراز ایران در این سایت مدلها، طرح ها و قیمت های مختلف هر کدام از چرخ گوشتهای نیمه صنعتی را درج کرده است. 

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد که چرخ گوشت هایی که همزمان کاربرد صنعتی و نیمه صنعتی را دارا باشند، چرخ گوشت نیمه صنعتی میباشند. مفهوم واضح تره این جملات این می‌شود که از این چرخ گوشت میتوان هم در کارخانه های عرضه فرآورده گوشتی استفاده کرد و هم در مصارف قصابی و خانگی میتوان از آنها استفاده کرد.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()