چرخ گوشت امگا ایرانی چیست؟

تعریف چرخ گوشت امگا ایرانی:

برای آشنایی با چرخ گوشت امگا ایرانی ابتدا باید موضوعاتی مربوط به  تشابه  نام  چرخ گوشت امگا ایرانی با چرخ گوشت امگا ایتالیایی مورد بحث قرار گیرد. چرخ گوشت امگا یکی از چرخ گوشت هایی  است که در کشور ایتالیا تولید می ‌شود و به دلیل بالا بودن کیفیت این ‌گونه محصولات، متقاضیان زیادی در سراسر دنیا به خود اختصاص می دهد. به همین دلیل شرکت امگا نمایندگی هایی در سراسر دنیا به آن اختصاص داده است تا محصولات خود را به سراسر دنیا عرضه کند. در کشور ما نیز نمونه های بسیار زیادی از چرخ گوشت های امگا ایتالیایی وجود دارد. ولی سوال اینجا است که چرخ گوشت امگای ایرانی چیست و چرا نام آن امگا می باشد؟ در ایران شرکتی به نام شرکت الکتروکار وجود دارد که به تولید انواع و اقسام چرخ گوشت ها می پردازد. این شرکت برای تولید محصول خود یکی از مدل های چرخ گوشت امگا ایتالیایی را مورد الگو قرار داده و به ساخت چرخ گوشتی پرداخته است که از نظر ساختار و از نظر عملکرد بسیار مشابه مدل چرخ گوشت امگا ایتالیایی می باشد که به آن چرخ گوشت امگا ایرانی گفته می شود. این چرخ گوشت، دارای نام امگا الکتروکار و با مدل EC-75 می باشد. چرخ گوشت ایرانی نام برده شده که توسط شرکت الکتروکار ساخته شده است از نمونه چرخ گوشت TA 32 الگو برداری شده است. چرخ گوشت تولید شده توسط شرکت الکترو کار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که با نمونه ایتالیایی خود تنها در چند مورد تفاوت داشته و از هر نظر مانند آن می باشد چرخ گوشت امگا ایرانی به صورت رومیزی بوده و برای کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این دستگاه دارای ویژگی های بخصوصی می باشد که باعث شده است در کشور ما متقاضیان بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد.

علت برتری چرخ گوشت امگا ایرانی نسبت به مدل ایتالیایی در کشور:

متقاضیانی که از این چرخ گوشت ها استفاده می کنند نسبت به خرید چرخ گوشت امگا ایرانی تمایل بیشتری نشان می‌ دهند. زیرا این چرخ ‌گوشت علاوه بر این که دارای قیمت بسیار مناسب می باشد از همان کیفیتی برخوردار است که چرخ گوشت امگا ایتالیایی برخوردار می باشد و در نتیجه به دلیل کیفیت بالا متقاضیان تمایل دارند که بخواهند با قیمت بسیار کمتر از چرخ گوشتی شبه ایتالیایی با قدرت موتور بسیار بالا بهره مند شوند. چرخ گوشت ایرانی از بهترین قطعات و محبوب ترین آن ها ساخته شده است و می توان با هزینه بسیار پایین تر نسبت به خرید چرخ گوشت عالی اقدام نمود. نکته مهمی که در خرید چرخ گوشت ایرانی وجود دارد قطعات آن و تعمیر آن ها می باشد. به این منظور با به وجود آمدن مشکلاتی در چرخ گوشت های امگا ایرانی می توان به راحتی به نمایندگی ‌های این چرخ گوشت ها مراجعه کرده و نسبت به تعویض قطعات آن ها اقدام نمود. می ‌توان مطمئن بود که در هر شرایطی و با خراب شدن هر قطعه ای از این چرخ گوشت ها قطعات آن یافت شده و به راحتی قابل تعویض می باشد. ولی چرخ گوشت ایتالیایی با وجود تحریم هایی که علیه ایران انجام شده است ممکن است بر بازار داخلی و نمایندگی های آن قطعات مربوطه سخت پیدا بشوند و در این صورت با ایجاد هر گونه مشکلی در چرخ گوشت ایتالیایی برای پیدا کردن قطعات مورد نظر مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد. نکته دیگری که باید به آن اشاره نمود این است که این چرخ گوشت ایرانی می تواند در ساعت مقدار بسیار زیادی از گوشت های مختلفی را چرخ کرده و بدون وقفه به کار بپردازند. البته در نمونه ایتالیایی نیز این آپشن ها دیده خواهد شد ولی تفاوتی که بین این دو چرخ ‌گوشت دیده می ‌شود تنها در بعضی از قطعات آن ها می باشد. آن ها تنها در ساختار با یکدیگر متفاوت اند ولی از نظر عملکردی کاملاً با یکدیگر برابر می باشند.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()