تفاوت اره استخوان بر دستی با نوع کاملاً ماشینی:

تفاوت های اره استخوان بر دستی با اره استخوان بر ماشینی:

شاید با خود فکر کرده باشید استخوان های بسیار بزرگی که در حیوان هایی مانند گاو، گوسفند و ماهی های غول پیکر وجود دارد در مراکز تولید بسته های غذایی مانند سوسیس، کالباس، همبرگر و غیره چگونه خرد می شود. این استخوان ها و یا گوشت هایی که دارای بافت سفتی هستند به قطعات کوچکتر تقسیم می شوند. باید بگوییم یکی از دستگاه‌ هایی که برای این امور استفاده خواهد شد دستگاه اره استخوان بر دستی و دستگاه اره استخوان بر ماشینی می ‌باشند‌ به طور کلی می توان گفت هر دوی دستگاه ها دارای کارکرد کاملاً متفاوتی بوده ولی نتیجه کامل شده در انتهای کار آن ها با یکدیگر می تواند برابر باشد. به طور مثال دستگاه استخوان بر ماشینی دارای ابعاد بسیار بزرگ تری بوده که مناسب مشاغلی می باشد که در آن ها حجم بیشتری از استخوان و یا گوشت یخی وجود دارد و یا اینکه منابع حیوانی که باعث تولید گوشت ها می شوند بسیار بزرگ بوده و برای مراکز کشتارگاه از این اره های  صنعتی استخوان و در ابعاد بزرگ استفاده خواهند کرد. انواع اره دستی برای استفاده در مشاغلی که از منابع گوشتی کمتر و یا در ابعاد کوچکتری استفاده می کنند مناسب خواهد بود. البته اره های استخوان بر دستی در مشاغل مختلف قابل استفاده می باشد زیرا این دستگاه توسط نیروی انسانی قابلیت کارایی بیشتری داشته و می توان از آن بهره های زیادی در صنایع مختلف برد. همانطور که می دانید هر دستگاه و ابزاری در برند های متفاوتی تولید می شود. البته باید گفت که حضور اره نوع دستی نیز از این قاعده مستثنی نیست. برند هایی که به تولید این گونه دستگاه می ‌پردازند از کیفیت های مرغوب و یا با درجه کیفی پایین در ساخت دستگاه های خود استفاده خواهند کرد و به همین دلیل است که قیمت دستگاه های مختلف کاملاً با یکدیگر متفاوت بوده و می توان بر حسب نوع کاربردی که این دستگاه ها دارند آن ها را با یکدیگر متفاوت قرار داد.

سایر تفاوت های بین اره استخوان بر دستی و ماشینی:

اگر بخواهیم در مورد اره استخوان بر دستی و ماشینی اطلاعاتی ارائه دهیم باید بگوییم قیمت اره های استخوان بر دستی نسبت به نوع ماشینی آن دارای نرخ کمتری می باشد. البته همانطور که گفته شد برند هایی متفاوتی به تولید این اره ها خواهند پرداخت و به دلیل استفاده از قطعات بسیار مرغوب و همچنین ماشینی بودن دستگاه و دارا بودن قطعات بیشتری در دستگاه ماشینی اره استخوان نسبت به سیستم دستی این اره باعث شده است قیمت پایین تری در برند های مشابه این اره ها وجود داشته باشد. برای خرید اره استخوان بر رومیزی به سایت تراز ایران مراجعه کنید.

سایر تفاوت های اره استخوان بر دستی با ماشینی:

تفاوت دیگری که می‌توان به آن اشاره نمود تیغ مورد استفاده در هر دو دستگاه است. اره استخوان بر ماشینی که دارای حجم بسیار بالایی می باشد دارای کاربرد های بیشتر و مقاومت بیشتری است. تیغه های تعبیه شده در این دستگاه ها دارای ارتفاع و طول مناسبی بوده و می ‌توانند عمق خاصی از گوشت، استخوان و گوشت های یخی را ایجاد کرده و سپس به قطع آن بپردازد. البته هر دستگاه دارای قطعات مختلفی بوده و در نوع خود می توان انواع مختلفی از اره های استخوان بر را تهیه نمود. اره استخوان بری که به صورت دستی نیز می توان از آن ها استفاده کرد را می توان با سختی بسیار بالاتری در امور مختلف استفاده نمود، زیرا این دستگاه ها به گونه ای هستند که باید از آن ها هنگام کار مراقبت کرده و نکات ایمنی را نیز رعایت نمود. این دستگاه ها به علت این که کاملاً دستی می باشند در دست هدایت کننده قرار گرفته و این هدایت کننده نیز باید از ویژگی ‌های خاصی برخوردار باشد. همچنین فردی که در کنار دستگاه ماشینی قرار دارد باید نسبت به استفاده صحیح از دستگاه بپردازد.

 

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 586
نمایش همه
علاقه مندی ها ()