علل تعمیر چرخ گوشت:

علت تعمیر چرخ گوشت های مختلف:

برای تعمیر چرخ گوشت ابتدا باید اطلاعاتی در مورد چرخ گوشت و عللی که می تواند به چرخ گوشت آسیب برساند وارد کرده و سبب تعمیر چرخ گوشت بپردازیم. چرخ گوشت ها از دستگاه‌ هایی هستند که در هر منزلی از آن ها استفاده می شود. همچنین این دستگاه ها را می توان در مراکز متعددی که به تولید و یا توزیع مواد غذایی می‌ پردازند یافت. همانطور که می دانید چرخ‌ گوشت هایی که در منازل و یا در مشاغل کوچک استفاده می شود چرخ گوشت نیمه صنعتی نام دارند و چرخ گوشت هایی که در ابعاد بزرگتر می باشد و در مراکز صنعتی بزرگ قابل استفاده هستند جزء چرخ گوشت های صنعتی می ‌باشند. اگر چه قطعات اصلی در این چرخ گوشت ها با یکدیگر متفاوت می باشد ولی اصول کاری همه آن ها در اصل یکی است. به همین دلیل کسی که در زمینه  تعمیر چرخ گوشت متخصص باشد می تواند هر نوع چرخ گوشتی را به راحتی تعمیر کند. چون اکثر این چرخ گوشت ها با دارا بودن قطعات اصلی یکسان ممکن است اشکالات مشابهی در آن ها رخ دهد. برای این که بتوان به تعمیر این دستگاه پرداخت باید قطعات آن را به صورت کامل شناخته و سپس نسبت به تعمیر آن ها اقدام کرد. از این قطعات می توان به دندانه های چرخ گوشت، تیغه چرخ گوشت، سیستم برقی این دستگاه ها، اورلود چرخ گوشت و بسیاری دیگر از قطعات اشاره نمود. برای شناخت بیشتر چرخ گوشت و تعمیر آن باید اطلاعاتی در مورد مشخصات چرخ گوشت نیز داشته باشیم. مثلاً باید بدانیم موتور چرخ گوشت ‌ها تسمه ای است یا گیربکسی می باشد. زیرا هر کدام از این دستگاه ها روش کار مختلفی داشته و در نتیجه تعمیر آنها نیز کاملاً با یکدیگر متفاوت می باشد. همچنین برای شناخت چرخ گوشت های مختلف باید دانست چرخ گوشت مورد نظر به صورت تک فازی است و یا به صورت سه فازی می باشد. زیرا هر کدام از سیستم برق این چرخ گوشت ها با یکدیگر کاملاً متفاوت بوده در نتیجه تعمیر آن ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد.

راهکارهایی برای تعمیر چرخ گوشت:

همانطور که می دانید در خراب شدن هر قطعه در چرخ گوشت های متفاوت، راهکارهایی برای تعمیر این دستگاه ها وجود دارد. برای هنگامی که چرخ گوشت کاملا خاموش شده و دیگر روشن نمی شود اولین کاری که باید کرد چک کردن  پریز آن و سیستم  برق ها می باشد. مثلاً خراب شدن قطعه اورلود در چرخ گوشت باعث می شود این دستگاه روشن نشود. البته روشن نشدن چرخ گوشت ها ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد که یکی از آن ها خراب شدن قطعه اورلود می باشد برای اینکه بتوانید این قطعه را مورد آزمایش قرار داد، باید آن را توسط یک اهم متر تست کرده و اگر مشکلی در آن وجود داشته باشد باید نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. همان طور که می دانید موتور چرخ گوشت ها دارای قطعات کوچک و بزرگ بسیار زیادی می باشد که یکی از این قطعات می ‌تواند آسیب ‌های بزرگی را به چرخ گوشت برساند و باعث شود چرخ گوشت کار نکند. برای اینکه چرخ گوشت در این هنگام رفع عیب شود باید موتور دستگاه کاملا چک شده و قطعات دارای ایراد آن را تعویض نمود.  فروش چرخ گوشت توسط تراز ایران انجام می گیرد.

یکی دیگر از علل ایجاد مشکلات در چرخ گوشت ها می تواند مربوط به چرخ کردن مواد نامناسب با چرخ گوشت باشد. به این معنی چرخ گوشت گیربکسی برای مواد کاملاً خشک مناسب استفاده است و نمی توان از آن ها برای موادی که دارای آب می باشند استفاده نمود مثلاً برای چرخ کردن پیاز در کبابی ها و رستوران ها از چرخ گوشت های تسمه ای باید استفاده شود. در این صورت اگر از چرخ گوشت گیربکسی استفاده کند چرخ گوشت آسیب دیده و در آن ها آب جمع خواهد شد که آب آن ها قابل تخلیه نیست و در این صورت می تواند به چرخ گوشت گیربکسی آسیب برساند.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 528
نمایش همه
علاقه مندی ها ()