اتصالات ویدئو پروژکتور

انواع پورت در  ویدئو پروژکتور جیبی مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار مناسب هم می باشد. امروزه در ویدئو پروژکتور ها با پورت hdmi به رایانه‌ها اتصال برقرار کرد البته ویدئو پروژکتور هایی هستند که دارای ورودی های مختلفی می باشند.

شدت روشنایی ویدئو پروژکتور ها

ویدئو پروژکتور ها از نظر شدت روشنایی با هم متفاوت بوده و به طور کلی هرچه میزان شدت روشنایی بالاتر باشد بهتر است و دستگاه تصاویر با کیفیت و با روشنایی خوبی را نشان می دهد. برای خرید ویدئو پروژکتور ها می توانید با کارشناسان نیزار کالا در ارتباط باشید تا با دریافت مشاوره بتوانید تصمیم‌گیری بهتری را داشته باشید.

ویدئو پروژکتور دستگاهی است که همانند دوربین معکوس عمل کرد و نور را از لنز به سمت بیرون ارسال می کند. اطلاعاتی که ویدئو پروژکتور در دریافت می‌کند بر روی صفحه نمایش به نمایش درآمده و ما می توانیم آن را به صورت بزرگ شده مشاهده کنیم.

انواع ویدئو پروژکتور ها

ویدئو پروژکتور حرفه ای و نیمه حرفه ای، ویدئو پروژکتور سینمایی یا سینمای خانگی ، ویدیو پروژکتور اداری و آموزشی ، ویدئو پروژکتور مینی و جیبی، ویدئو پروژکتور سه بعدی و....

دیتا پروژکتور چیست؟

با توجه به اینکه در ابتدا و پروژکتورها تنها برای ویدئو به کار می‌ رفتند نام ویدئو پروژکتور بر روی آنها گذاشته شد اما امروزه برای انواع ورودی ها از جمله تصاویر، ویدئو، اطلاعات، فایل ها و غیره از پروژکتور های استفاده می‌شود و به همین جهت نام دیتا پروژکتور بر روی و این دستگاه گذاشته شده است. خرید ویدئو پروژکتور PS4 را از سایت نیزار کالا انجام دهید.

 وضوح تصاویر

وضوح تصاویرویدئو پروژکتور در آنها اهمیت بسیار زیادی دارد.دستگاه هایی که وضوح تصویر بالاتری دارند قیمت گرانتری داشته و نیاز به تنظیمات خاصی ندارند. این دستگاه ها از تعداد پیکسل های بیشتری تشکیل شده اند تا بتوانند تصاویر را با دقت بالاتری به نمایش در بیاورند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()