مزایای تعمیر چرخ گوشت صنعتی:

چرخ گوشت های صنعتی یکی از اصلی ترین دستگاه هایی هستند که در مشاغل مختلفی که به تهیه و تولید مواد غذایی می ‌پردازند، کاربرد های بسیار زیادی دارند. همانطور که می ‌دانید چرخ گوشت صنعتی مانند بسیاری از دستگاه ‌های دیگر ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند که باید برای  تعمیر چرخ گوشت صنعتی و یا تعویض قطعات آن اقدام نمود. از مزیت های تعمیر چرخ گوشت صنعتی و قطعات آن این است که تعمیر هر قطعه نسبت به تعویض آن قیمت کمتری را شامل می شود و به همین دلیل می تواند از نظر اقتصادی صرفه جویی زیادی داشته باشد. همچنین باید گفت چرخ گوشت های صنعتی هنگام خرید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای قطعات فابریک می باشند و با به وجود آمدن هر گونه مشکلی در قطعات، این دستگاه می ‌تواند با مشکلات مواجه شده و کاملا از کار بیفتد. گاهی اوقات با تعویض قطعات ممکن است عمر این دستگاه بسیار پایین ‌تر آمده و بعد از مدتی دوباره قطعه مورد نظر خراب شود. برای جلوگیری از این کاهش عمر، بیشتر متخصصین در حوزه تعمیر چرخ گوشت صنعتی نسبت به تعمیر قطعات آن به جای تعویض این قطعات اقدام کرده و این قطعات را به گونه ای تعمیر می کنند که چرخ گوشت صنعتی مورد نظر بتواند مانند روز اول به فعالیت بپردازد. از مزیت های دیگر تعمیر چرخ گوشت های صنعتی این است که با توجه به تحریم هایی که در کشور ما وجود دارد و این که شرکت های مختلفی نیز در این تحریم ها دخالت داشته و قطعات مورد نظر مربوط به یک سری از دستگاه های تولیدی خود را به داخل کشور وارد نمی کنند، در نتیجه برای تعویض قطعه ها مصرف کننده مجبور به استفاده از قطعات چینی و یا قطعات استوک خواهد بود. البته قطعات چینی دارای درجه های کیفی متفاوتی بوده و نمونه بی کیفیت آن می تواند به دستگاه مورد نظر آسیب برساند و تنها چاره کار ترمیم و یا تعمیر چرخ گوشت صنعتی و قطعات آن خواهد بود.

مشکلات و راه حل آن ها در تعمیر چرخ گوشت صنعتی:

یکی از مشکلاتی که می تواند در چرخ گوشت صنعتی به وجود بیاید، روشن نشدن آن است. برای حل مشکل ابتدا توسط فازمتر پریز مورد نظر و یا اتصالات سیم برق را مشاهده کرده و نسبت به سالم بودن آن ها اطمینان حاصل می کنیم. سپس در صورت عدم وجود مشکل در آن ها در میابیم که ممکن است مشکلات مربوط به قطعات فیوز چرخ گوشت، محافظ موتور، موتور، آرمیچر و غیره و یا حتی اتصالاتی که در داخل چرخ بیشتر اتفاق افتاده باشد. یکی دیگر از مشکلات مربوط به چرخ گوشت های صنعتی نچرخیدن تیغه در داخل آن است که ممکن است مربوط به خرابی قسمت کوپلینگ در داخل چرخ گوشت باشد. فروش چرخ گوشت توسط تراز ایران انجام می گیرد.

قسمتی در داخل چرخ گوشت وجود دارد که به آن قسمت حلزونی گفته می شود، اگر این قسمت نچرخد مطمئناً گوشت نیز چرخ نخواهد شد و یا چرخ گوشت به طور کلی به خوبی کار نخواهد کرد که این مشکل می ‌تواند به علت هرز شدن قطعه آرمیچر در داخل چرخ گوشت، خرابی چرخ دنده ها و در نهایت می تواند به علت خرابی قسمت مارپیچ به دلیل ساییدگی در انتهای خود و هرز شدگی آن باشد که می توان تنها با تراشکاری آن قطعه چرخ گوشت را کاملاً تعمیر نمود. اگر هنگام روشن شدن چرخ گوشت خود با سر و صدا و یا لرزیدن آن روبه ‌رو شدید، علت این امر خراب شدن یاتاقان در چرخ گوشت می باشد که باید آن را تعویض نمود. اگر مشکلی از یاتاقان نباشد نیز ممکن است قطعه پروانه در داخل چرخ گوشت شل و یا هرز شده باشد که می توان آن را با محکم کردن آن ها درست نمود.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 578
نمایش همه
علاقه مندی ها ()