یکی از مهمترین ابزارهای مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها و هتل ها، چرخ گوشت است. چرخ گوشت امگا 32 ایرانی مدل TE32 با قابلیت چرخ کردن 500 کیلوگرم گوشت در ساعت بازدهی بالایی دارد. این چرخ گوشت امگا به دلیل بهره مندی از موتوری قوی و پر قدرت در گروه چرخ گوشت های پرقدرت و کاربردی قرار می گیرد.

مشخصات چرخ گوشت امگا 32 ایرانی مدل TE32

چرخ گوشت امگا 32 ایرانی با وزن 63 کیلوگرم و ابعاد 60*30*22 سانتی متر قابل استفاده در هتل، رستوران، آشپزخانه های بزرگ و صنعتی، فروشگاه ها، قصابی، فست فودها و دیگر مراکز بزرگ مشابه است. این محصول موتور پر قدرتی از نوع الکتروموتور با نیروی گشتاور بالا در لحظه استارت دارد. همچنین منبع تغذیه مورد نیاز آن برق تک فاز شهری با قدرت 22 ولت است. همچنین تیغ و پنجره ایتالیایی آن بسیار تیز و برنده هستند و هیچگونه لهیدگی را هنگام چرخ کردن در انواع گوشت گرم همچون گوسفند، گاو، مرغ، ماهی، گوساله و بوقلمون ایجاد نمی کند.

نکات ایمنی

پس از هر بار استفاده به خوبی تیغه ها را تمیز کرده و هرگونه گوشت یا چربی که به آن ها می چسبد را از تیغه ها جدا کنید. همچنین بهتر است از ورود آب به داخل موتور چرخ گوشت امگا 32 ایرانی مدل TE32 جلوگیری شود؛ زیرا موجب خرابی دستگاه خواهد شد. هر 3 ماه یکبار تیز بودن تیغه را بررسی کنید و هر چند دقیقه یکبار، به دستگاه خود استراحت دهید. بهتر است گوشت کوب محصول را در محفظه مخصوص بگذارید که از خطرات احتمالی جلوگیری شود. همچنین روشن کردن محصول بدون گوشت باعث بالا رفتن دور موتور و خرابی آن خواهد شد.به طور کلی موتور چرخ گوشت های امگا برای کار مستمر طراحی شده اند. این محصول با بهره مندی از لیسانس ACEC  بلژیک، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله است. 

قبل از چرخ کردن سعی کنید گوشت را از هرگونه رگ و چربی‌هایی که غیرقابل چرخ کردن می باشند جدا نمایید. چون نه تنها چرخ نمیشوند بلکه به مرور سبب کند شدن تیغه چرخ گوشت می شوند.

قبل از این که چرخ گوشت خانگی را روشن کنید لازم است گوشت ها را درون مخزن چرخ گوشت قرار دهید چون اگر چرخ گوشت روشن شود و گوشتی درون محفظه آن نباشد فشار زیادی به موتور وارد میشود. خرید چرخ گوشت توسط تراز ایران انجام می گیرد. 

بعد از استفاده از چرخ گوشت خانگی لازم است قطعات جدا شدنی را با دقت جدا کرد آنها را کاملاً شستشو داد. بعد از شستن قطعات آنها را لازم است که خشک نمایید.

مابین زمان استفاده از چرخ گوشت خانگی لازم است تایم هایی برای استراحت موتور چرخ گوشت در نظر گرفته شود چون مداوم کار کردن چرخ گوشت سبب داغ شدن موتور میشود.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 552
نمایش همه
علاقه مندی ها ()