شما برای خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی باید بدانید که مدل های متنوعی دارد و هر یک از مدل های آن هم دارای ویژگی های مختلفی است. از جمله مهمترین مدل های این چرخ گوشت سه فاز و تک فاز بودن آن می باشد که شما باید بر اساس نیاز خود یکی از انواع آنها را خریداری کنید. شما برای خرید چرخ گوشت صنعتی باید به خوبی در ابتدا کیفیت آن را مورد بررسی قرار دهید و سپس بر اساس کاربردی که دارند یکی از انواع آنها را خریداری کنید. رستوران ها و کبابی ها انواع این چرخ گوشت را خریداری کرده و مورد استفاده قرار می دهند.

هر یک از انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی که شما خریداری می کنید جنس استیل دارد و به همین دلیل باید بدانید مقاومت زیادی در برابر ضربه های سنگین از خود نشان می دهد. حجم بالایی از گوشت را می توانید در این چرخ گوشت ها بریزید و چرخ کنید. البته که باید بدانید بسته به مدل های متنوعی که دارند حجم مشخص شده ای از گوشت را درون خود جای می دهند.

ویژگی های چرخ گوشت نیمه صنعتی برای خرید :

شما زمانی که قصد خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی را دارید باید به خوبی در مورد ویژگی های آن اطلاعات خود را افزایش دهید و برخی از مهمترین این ویژگی ها عبارت است از :

  1. قطعات چرخ گوشت :

 یکی از مهمترین نکاتی که در مورد خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی وجود دارد و باید به آن دقت داشته باشید ای است که قطعات آن را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که قطعات آن به خوبی از یکدیگر جدا نمی شوند بدون شک گزینه خوبی برای خرید نیستند و شما نباید آنها را خریداری کنید. اگر قطعات چرخ گوشت به راحتی جدا شوند می توانید به خوبی آنها را شستشو دهید و چربی های روی آنها را هم از بین ببرید.

  1. تیغه های چرخ گوشت :

از دیگر نکاتی که زمان خرید چرخ گوشت باید به آن دقت داشته باشید این است که تیغه های آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. تیغه هایی که در این وسیله مورد استفاده قرار می گیرد دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک از آنها هم ویژگی های مختلفی دارند. آنها می توانند در اندازه و ابعاد مختلفی گوشت را چرخ کنند که شما باید بر اساس عملکرد مورد نیاز خود یکی از آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

  1. ابعاد :

یکی از دیگر نکاتی که زمان خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی باید به آن دقت کنید ابعاد آن می باشد. شما باید دقت داشته باشید که اندازه آن را با محیط مورد نظر خود مطابقت دهید تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. برخی از آنها اندازه های بسیار بزرگی دارند که بیشتر برای کبابی ها و یا فروشگاه ها خریداری می شود. برخی از دیگر نمونه های آن هم که کوچکتر است برای خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. خرید چرخ گوشت امگا را از تراز ایران با بالاترین کیفیت انجام دهید.

  1. قدرت موتور :

از دیگر نکات و ویژگی هایی که چرخ گوشت های نیمه صنعتی دارند این است که موتورهای متنوعی روی آنها نصب می شود. برخی از آنها موتورهای قوی دارند که چرخ کردن گوشت با آنها سریعا انجام می شود. برخی از آنها هم معمولی تر هستند که چرخ کردن گوشت با آنها یک مقدار زمان بیشتری می برد. موتور گیربکسی یکی از بهترین موتورهایی می باشد که روی انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی نصب می گردد. این موتور به صورت طولانی تر کار می کند و شما می توانید به راحتی گوشت های خود را چرخ کنید. نوع تسمه ای هم مزیت های خود را دارد ولی نسبت به گیربکسی کمتر است.

تراز ایران

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 588
نمایش همه
علاقه مندی ها ()