خرید دستگاه ترازو از سایت پند گستر :

مطمئناً بیشتر افراد راجع به ترازو ها مطالب بسیار زیادی شنیده اند و حتماً می دانید که این وسیله کاربردی حدود پنج هزار سال است که با بشر همراه است و در موارد مختلف آن را یاری کرده است. در واقع این ابزار برای وزن کردن اجسام گوناگون و کالاهای مختلف مورد استفاده انسان قرار می‌گیرد. البته نمونه هایی که از چندین هزار سال پیش کشف شده است نشان می دهد که این ابزار آنچنان نتوانسته است وزن دقیقی به انسان ارائه کند، البته نباید ابزار های آن زمان را سرزنش کرد زیرا علم و فناوری امروزی در آنها وجود نداشته است بنابراین به هیچ عنوان این ابزارها نمی‌توانستند به کارآمدی ابزارهای امروز باشند.

امروزه این صنعت بسیار پیشرفت کرده است و با تلفیق خواص های الکترونیکی و مکانیکی توانسته است ترازو های بسیار پیشرفته همراه با قابلیت های بسیار کارآمد را تولید کند. البته در نظر داشته باشید که این ابزار ها امروزه بسیار زیبا نیز می باشند.

مدل های مختلف ترازو:

این ابزار بسیار کارآمد در مدل های بسیار گوناگونی ساخته می شود، اگر بخواهیم چند مدل برای آن گروه بندی کنیم می توانیم گروه های زیر را عنوان کنیم:

ترازوهای مدل فروشگاهی

ترازوهای مدل صنعتی

ترازوهای مدل نیمه صنعتی

ترازو های مدل باشگاهی

ترازوهای مدل خانگی

ترازو های مدل نفرکش

ترازو های مدل زیرپایی

ترازو های مدل آزمایشگاهی (گرمی).

در زمینه تولید این ابزار شرکت‌ های گوناگونی فعالیت می‌کنند یکی از شرکت های مهم و مطرح در این زمینه کمپانی پند است که از سال ۶۹ در این حوزه فعالیت می کند و توانسته است بهترین محصولات الکترونیکی را در این زمینه وارد بازار کند در واقع قدیمی ترین کمپانی تولید این وسیله توزین در کشور کمپانی پند است.

این کمپانی از اعتبار و فروش بسیار زیادی در رابطه با محصولات خود برخوردار می باشد، محصولات شرکت پند دارای علم و فناوری روز هستند و از دقت و حساسیت بسیار خوبی برخوردار می باشند. به سادگی می‌توان در مراکزی مانند فروشگاه ها، کسب و کارهای کوچک، بغالی ها و غیره از آنها استفاده کرد. مطمئناً کمپانی پند محصولات خود را به لحاظ کیفیت و امکانات از دیگر برند های هم زمینه متمایز کرده است. زیرا عموم تولیدات این کمپانی کارایی بسیار بالایی دارند، یکی از محصولات معروف این کمپانی ترازوی بارکد پرینتر مدل px۶۵۰۰ است. این محصول نوید یک فناوری بسیار امروزی را به خریداران خود می دهد. مطمئناً قابلیت های متعدد محصولات کمپانی پند در اصناف و مشاغل مرتبط با محصولات خود کاملاً قابل تایید است. امروزه در هر مکانی قدم بگذارید تقریبا می‌توانید یکی از مدل های این وسیله های توزین، تولیدی کمپانی پند را در آنجا ببینید. یکی از ابتکارات کمپانی پند در خصوص محصولات علمک دار این شرکت انتقال صفحه کلید بر روی علمک می باشد، در واقع مشاغلی مانند میوه و تره بار از این موضوع ابراز خرسندی کرده‌ اند. کمپانی پند به واسطه سابقه دیرینه خود در تولید وسیله های توزین باکیفیت و دیجیتالی به خوبی توانسته است این نوید را به خریداران بدهد که اعتماد، قیمت مناسب و خدمات بعد از فروش تنها در کمپانی پند به واقعیت مبدل شده است. برای خرید ترازوی پند به سایت پند گستر مراجعه کنید. 

فروشگاه اینترنتی پند گستر - مدل های مختلف ترازوی پند:

کمپانی پند در حوزه ترازوهای فروشگاهی علمک دار به صورت گسترده تر فعالیت میکند اما در میان محصولات این کمپانی می توان ترازو های بدون علمک نیز یافت. در نظر داشته باشید که تمامی محصولات پند دیجیتالی هستند و در ظرفیت های مختلفی ساخته می شوند. بیاد داشته باشید که نمونه های ۷۰ کیلوگرمی تولید شده توسط کمپانی پند در دسته صنعتی قرار می گیرند و در میادین تره بار و فروشگاه های مختلف می توان از آن استفاده کرد.

فروشگاه پند گستر 

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
خط ویژه چهار رقمی  0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 430
نمایش همه
علاقه مندی ها ()