تعریف ترازو

ترازو وسیله‌ای است که جرم اجسام و افراد را اندازه‌گیری می‌کند. این وسیله از سالیان دور و از حدود ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح، همراه کسب و کار و تجارت انسان بوده و در زندگی امروزی نیز به صورت گسترده ای در تمامی ابعاد زندگی بشر دخیل می باشد.

در ادامه این مقاله، فروشگاه محک گستر قصد دارد شما را با انواع ترازوی محک و زمینه های کاربردی آنها آشنا سازد.

 ترازو های امروزی و پیشرفت چشمگیر آن ها:فروشگاه محک گستر

سال هاست که استفاده از انواع ترازوی مکانیکی به اشکال دو کفه ای قدیمی و همینطور ترازو های آنالوگ عقربه ای منسوخ گردیده و جای خود را به ترازو دیجیتال داده است. ترازو های دیجیتال با تنوع و امکانات بالا در عرصه تجارت، صنعت، فروشگاهی، سلامت، پزشکی، علمی و حتی زندگی روزمره دخیل می باشند.

 ساختار ترازو دیجیتال : فروشگاه محک گستر

با پیشرفت تکنولوژی، ساختار ترازوی محک دیجیتالی با ترازوهای قدیمی تفاوت عمده ای پیدا کرده است و از امکانات و عملکرد بیشتری برخوردار می باشد. ترازو دیجیتالی همانطور که از نام آن مشخص است دارای عملکردی کاملا دیجیتالی بوده و تمامی مدلهای این ترازو از لحاظ ظاهری دارای یک صفحه نمایشگر از نوع LED یا LCD، بدنه، کیبورد، سینی توزین تخت یا لبه دار و پایه های زیرین ترازو می باشد.

قطعات داخلی ترازو های دیجیتال نیز بسیار متفاوت از ترازوی مکانیکی می باشند. این قطعات بسیار پیچیده هستند که وظیفه اصلی توزین بر عهده لودسل ترازو می باشد. لودسل یا همان سنسور، وظیفه ی توزین و اعلام وزن به نمایشگر را برعهده دارد. لودسل در تمامی ترازوهای دیجیتال، از کوچک ترین ترازو تا بزرگ ترین ترازوها وجود دارد.  

با پیشرفت روز افزون صنعت توزین، مدلهای جدید ترازو دارای امکانات جانبی گسترده ای می باشند مانند ترازوی محک لیبل پرینتر و ترازوی بارکد پرینتر که توانایی چاپ لیبل و بارکد را دارند.

خرید و فروش ترازوی محک در فروشگاه محک گستر

فروشگاه محک‌ گستر به صورت اختصاصی به عنوان مرکز عرضه و فروش تمامی محصولات شرکت توزین توان سنجش (محک) مانند فروش ترازو در حال فعالیت می باشد. در سایت فروشگاه محک گستر می توانید اقدام به خرید اینترنتی ترازو نمایید که امکان مقایسه امکانات و مشخصات فنی و قیمت مدلهای‌های مختلف را فراهم می کند.

فروشگاه محک گستر

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 357
نمایش همه
علاقه مندی ها ()