فروش دستگاه باسکول در سایت محک گستر :

یکی از وسایلی که امروزه به صورت گسترده در حجم بسیار بالایی استفاده می شود  باسکول ها هستند. در واقع این وسیله کاربردی در بسیاری از مراکز پخش و تولید به صورت وسیعی مورد بهره وری قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که این دستگاه کار آمد می تواند توزین اجسام مختلف را را انجام دهد. در گذشته این وسیله تنها یک مدل داشت آن هم نوع مکانیکی آن بود اما امروزه این دستگاه با استفاده از فناوری و تکنولوژی الکترونیکی توانسته است از فرم ابتدایی خود فاصله بگیرد و در نتیجه فرایند توزین را با دقت بسیار بالایی انجام دهد البته در پیرو این موضوع باید گفت که امروزه این دستگاه در ظرفیت های گوناگونی تولید می شود و قابلیت های متعددی نیز دارد. برخی از آنها قادر هستند ده ها تن وزن را محاسبه کنند و برخی دیگر در ظرفیت های ۵۰۰ کیلو گرم تا ۱۰ تن تولید می شوند. مطمئناً استفاده از تکنولوژی الکترونیکی و دیجیتالی در این محصولات مزید بر علت شده است تا محبوبیت و به کارگیری این دستگاه هر روز بیشتر از گذشته باشد. باسکول ها در مدل های مختلفی تولید می شوند، این مدل ها عبارت است از:

مدل دام کش

باسکول های جاده ای

باسکول های صنعتی

باسکول های نیمه صنعتی.

یک نکته حائز اهمیت در خصوص مدل های مذکور این است که هر کدام از این گروه ها دارای زیر مجموعه های متنوع و گوناگونی هستند، بنابراین با یک نگاه اجمالی می توان کاربرد فراوان و تنوع گوناگون این محصول را دریافت. در خصوص قیمت این دستگاه باید گفت نسبت به ظرفیت‌های آنها، تعداد لودسل های به کار رفته در ساختار دستگاه، امکانات و قابلیت های تعبیه شده توسط کمپانی در آنها تعیین می شود.

 یکی از مدل های متداول و معروف این محصول را به شما معرفی می کنیم، چنانچه مایل هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی محک گستر نمایشگر باسکول ثابت ۱۵۰۰ کیلوگرم مدل mds13000 :

این دستگاه دارای یک نمایشگر LED می باشد. رنگ این نمایشگر قرمز است و وضوح بسیار بالایی دارد، عناوینی که این نمایشگر به کاربر ارائه می دهد از قبیل:

نمایش قیمت

نمایش وزن

نمایش قیمت کل میباشد.

توجه داشته باشید که در کنار نمایشگر این دستگاه دکمه های گوناگونی تعبیه شده است که قابلیت های سودمندی را می‌توانند برای کاربر به ارمغان آورند، کارهایی که میتوان با دکمه های اطراف نمایشگر این دستگاه انجام داد عبارت است از:

صفر کردن خودکار

ثبت کردن کالا در حافظه ده تایی دستگاه

ثبت کردن قیمت در حافظه ده تایی دستگاه

قابلیت پارسنگ برای محاسبه وزن خالص اجسام مختلف.

فروشگاه اینترنتی محک گستر - سایر امکانات باسکول ثابت ۱۵۰۰ کیلوگرم مدل mds13000 :

در خصوص سایر امکانات و قابلیتهای این دستگاه می توان به قابلیت های مهم دیگری نیز اشاره کرد، باسکول ۱۵۰۰ کیلویی محک قابلیت این را دارد که به کامپیوتر، شبکه بی سیم(وای فای) و چاپگر جانبی متصل شود بنابراین با توجه به این قابلیت ها می توان گفت که کاربری این باسکول بسیار گسترده تر خواهد شد. در نظر داشته باشید که این امتیازات دستگاه را قادر می سازد که انتقال داده ها و اطلاعات را به سادگی انجام دهد، همچنین در چاپ فاکتور و قرار گیری در شبکه نیز با این باسکول امکان پذیر است. اگر قصد خرید باسکول محک  را دارید به سایت محک گستر مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی محک گستر گارانتی و خدمات بعد از فروش باسکول ثابت ۱۵۰۰ کیلوگرم مدل mds13000:

یکی از امتیازات ویژه کمپانی محک که همراه باسکول محک ثابت ۱۵۰۰ کیلوگرمی به خریدار کتباً داده خواهد شد ۲۴ ماه گارانتی بی قید و شرط و همچنین ۱۲۰ ماه خدمات بعد از فروش برای این بازخورد می باشد. شما میتوانید هنگام خرید این باسکول از سایت فروشگاهی اینترنتی محک گستر آنها را دریافت کنید در نظر داشته باشید که سایت فروشگاهی محک گستر نازل ترین قیمت ها را دارد.

فروشگاه محک گستر

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()