فروش دستگاه فیش پرینتر در سایت لیبل پرینتر :

فیش پرینتر ها یکی از نوین ترین دستگاه های چاپ هستند. فیش پرینتر ها امروزه در حجم وسیع تولید می شوند و کاربری بسیار متفاوت و گوناگونی دارند. در واقع اکثر مشاغل امروزی به این دستگاه کاملا وابسته هستند و بدون این دستگاه نمی توانند به کار خود ادامه دهند.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم در خصوص یکی از مدل های مختلف این فیش پرینتر صحبت کنیم با ما همراه باشید.

سایت اینترنتی لیبل پرینتر - مکانیزم عملکردی فیش پرینتر حرارتی بایامکس مدل bp250:

فیش پرینتر حرارتی بایامکس وسیله ای است که از آن برای چاپ رسید استفاده می کنند، توجه داشته باشید که این دستگاه بدون اعمال جوهر و تنها با حرارت فرایند چاپ را انجام میدهد. یکی از امتیازات این دستگاه حرارتی بودن آن است که با چاپگرهای دیگر کاملاً متفاوت است زیرا چاپگر های ساده از جوهر و با شارژ کارتریج فرایند چاپ را انجام می دهند، اما این فیش پرینتر قادر است با استفاده از رول مخصوص خود و اعمال حرارت فرایند چاپ رسید را انجام دهد.

سایت اینترنتی لیبل پرینتر - مکانهای مورد استفاده فیش پرینتر حرارتی بایامکس مدل bp250:

در نظر داشته باشید که عملکرد این فیش زن بایامکس بدین شکل می باشد که پس از اعمال گرما و حرارت روی کاغذ ویژه، فرایند رسیده چاپ شکل می گیرد.

نام هایی که برای این دستگاه بسیار متداول است عبارت است از:

دستگاه چاپ رسید

دستگاه چاپگر فاکتور

دستگاه فاکتور زن.

از فیش زن بایامکس در مکان های گوناگونی می توان استفاده کرد مکانهایی که این دستگاه قابل استفاده است، عبارت است از:

انواع فست فودی ها

هتل ها

سینما ها

فروشگاه های بزرگ و کوچک

داروخانه ها

درمانگاه ها

رستوران ها و غیره.

سایت اینترنتی لیبل پرینتر - توان عملکردی فیش پرینتر حرارتی بایامکس مدل bp250:

دستگاه فیش زن حرارتی بایامکس یک محصول کاملاً ایرانی می باشد که به وسیله کمپانی ترنا سیستم تولید و طراحی شده است. عرض رسید هایی که توسط این چاپگر حرارتی چاپ می‌شوند حدود ۸ سانتی متر می باشند. چاپگر حرارتی بایامکس قادر است با سرعتی برابر با ۲۵ سانتی متر بر ثانیه فرآیند چاپ رسید را انجام دهد. در نظر داشته باشید که این سرعت در واقع یک سرعت اعجاب انگیز در بین چاپگر های حرارتی می باشد.

سایت اینترنتی لیبل پرینتر - ساختار و دقت فیش پرینتر حرارتی بایامکس مدل bp250:

چاپگر حرارتی بایامکس دقتی در حدود dpi 203 در زمان چاپ رسید دار می باشد، این دقت در زمره دستگاههای بسیار قابل و پیشرفته به حساب می آید. منبع مورد استفاده این چاپگر حرارتی برق شهری می باشد. ابعاد این دستگاه معادل ۱۲.۶×۲۰.۱×۱۴.۲ سانتی متر می باشد.

سایت اینترنتی لیبل پرینتر - پورت های فیش پرینتر حرارتی بایامکس مدل bp250:

چاپگر حرارتی بایامکس از پورت های متعددی می تواند استفاده کند به همین دلیل به این دستگاه فول پورت میگویند. پورت های که در این دستگاه وجود دارند که عبارت است از:

پورت سریال

پورت usb

پورت وای فای

پورت اینترنت.

این پورت ها در واقع رابط های چاپگر بایامکس می باشند، این چاپگر حرارتی توسط این پورت ها می تواند زمینه های کاربری خود را گسترش دهد. باید گفت که امکان متصل شدن این دستگاه با کامپیوتر و چاپگر و غیره نیز میسر است در نظر داشته باشید که این چاپگر حرارتی می تواند با پورت اینترنت به شبکه وصل شود. خرید لیبل پرینتر را با بهترین قیمت انجام دهید.

سایت اینترنتی لیبل پرینتر - سیستم عمل های مورد استفاده فیش پرینتر حرارتی بایامکس مدل bp250:

لیبل زن حرارتی بایامکس ‌می تواند از سیستم‌ عامل‌هایی مانند:

ویندوز موبایل،

اندروید،

سیستم عوامل ios و Wince نیز پشتیبانی کند. این دستگاه کاملاً با آنها سازگاری دارد. در واقع کاربری این دستگاه کاملا نامحدود می باشد، یکی دیگر از ویژگی‌ های این پرینتر حرارتی این است که سنسور پایان کاغذ در آن تعبیه شده است. بنابراین دستگاه به صورت هوشمند پس از اتمام کاغذ آلارم را به کاربر خواهد داد.

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 532
نمایش همه
علاقه مندی ها ()