ترازوی آزمایشگاهی یکی از ابزارهای کاربردی در آزمایشگاهها است که جهت توزین مواد، اجسام و نمونه های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این ترازوها در انواع مختلفی موجود است؛ اما امروزه  ترازوی آزمایشگاهی به دلیل دقت بالا بیشتر استفاده می شود.

از تجهیزات این ترازو یک کفه اندازه گیری جهت قرار دادن نمونه برای وزن کردن و صفحه نمایش دیجیتال برای نشان دادن اطلاعات مورد نیاز است. ممکن است به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در خرید این ترازو دچار سردرگمی شده باشید، با ما همراه شوید که با نکات مهم برای خرید این ترازو آشنا شوید.

استفاده صحیح از دستگاه برای توزین نمونه ها

با توجه به حساسیت و ظرافت دستگاههای دیجیتال بهتر است برای استفاده صحیح از این ترازو به صورت زیر عمل کنید.

قبل از شروع اندازه گیری، نمونه ها را با محیط ترازو هم دما کنید. سپس دستگاه را صفر کرده و نمونه ها را در مرکز کفه ترازو قرار دهید. در این صورت دقت ترازو بالا خواهد رفت. اگر قرار بر توزین نمونه های شیمیایی و سمی است، ابتدا ظرفی را توزین کرده و داخل ترازو قرار دهید. در این مرحله دستگاه را صفر کنید و نمونه ها را برای وزن کردن داخل ظرف بگذارید.

 توجه کنید که مکان قرار گرفتن ترازو بسیار مهم است. محل ترازو باید در مکانی ثابت، افقی و بدون لرزش در نظر گرفته شود. استفاده از ظروف پلاستیکی مناسب نخواهد بود.  بنابراین ظرف اندازه گیری بهتر است از جنس شیشه باشد. با توجه به حساسیت کارهای آزمایشگاهی، هر چند وقت یک بار دستگاه را بررسی کنید و از دقت آن مطمئن شوید.

سخن آخر

 ترازوی آزمایشگاهی به عنوان ابزاری کاربردی در آزمایشگاهها، در انواع مختلفی وجود دارد که می توانید بر حسب نیاز خود تهیه کنید. ترازوی دیجیتالی آزمایشگاهی یکی از بهترین و دقیق ترین ترازوهایی است که جهت اندازه گیری های نیازمند دقت بالا تولید شده است.

توجه کنید برای  خرید ترازو  مؤفق لازم است با آگاهی عمل کنید. امیدواریم که نکات عنوان شده در این متن به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کند. فروشگاه دیجی اسکال آماده عرضه انواع تجهیزات و ابزار پزشکی با کیفیت به شما است.

فروشگاه دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 385
نمایش همه
علاقه مندی ها ()