تاریخچه ویدئو پروژکتور

ویدیو پروژکتور زمانی که اختراع شدند ، توانایی پخش تصاویر آن هم به صورت مجموعه ای از عکس های به هم چسبیده را با سرعت یک بیست و چهارم ثانیه داشتند. امروزه از  ویدئو پروژکتور ها استفاده بسیار بیشتری شده و در بسیاری از سالن های کنفرانس، همایش ، مراکز اموزشی، منازل و غیره و غیره پروژکتورها استفاده می‌شوند.

نکات خرید ویدئو پروژکتور

در زمان خرید ویدئو پروژکتور باید به نکات زیادی دقت کنید تا بتوانید این دستگاه را متناسب با نیاز های خود خریداری نمایید که در ادامه به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم:

 شدت روشنایی لامپ

در ویدئو پروژکتور شدت روشنایی لامپ در واحد انسی لومن اندازه گیری شده و این مقدار در حدود ۷۰۰ تا ۱۵۰۰۰ لومن در نظر گرفته شده که در هر یک از ویدئو پروژکتورها این مقدار متغیر است. شدت روشنایی لامپ بسیار مهم بوده و هرچه میزان شدت روشنایی لامپ ویدئو پروژکتور بالا تر باشد، نیاز به تاریکی کمتری برای دیده شدن بهتر تصاویر وجود خواهد داشت.

رزولوشن

رزولوشن دستگاه ویدئو پروژکتور مهم بوده و هرچه میزان رزولوشن تصویر بالاتر باشد ، در نهایت تصاویر با کیفیت تر و نیز بزرگتر خواهند بود.

کنتراست

 در ویدئو پروژکتور ها کنتراست نقش بسیار مهمی دارد و در واقع شفافیت تصاویر یا همان کنتراست هرچه بیشتر باشد در نتیجه تصاویر بازده تر و بهتر به نمایش خواهند آمد.

نسبت طول و تصویر پروژکتور

 نسبت طول و تصویر شامل دو مقدار است که این دو مقدار یکی مانند تلویزیون های قدیمی و مربعی شکل است و دیگری مانند مانیتور های جدید به شکل کشیده می باشد.

لامپ ویدئو پروژکتور

در خرید مینی ویدئو پروژکتور ، باید به لامپ پروژکتور نیز توجه داشته باشید که طول عمر لامپ ها متغیر بوده و هر چه این میزان بالاتر باشد در نتیجه بهتر خواهد بود.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()